135

26 3 0
                                    

135. VAZGEÇEMEYİZ

He Yu, tüm umudunu kaybetmiş genç bir koca gibi üzgün bir şekilde yatakta yatıyordu.

Düğün gecelerinde karısına kur yapamadıktan sonra yaşamak. Başını çevirdi ve odanın yarı açık kapısından dışarıda telefonla konuşan güzel karısına baktı.

Zheng Jingfeng'den gerçekten ölesiye nefret ediyordu, saat kaçtı?

Bu aptal Xie Qingcheng'in cep telefonunun 24 saat açık olduğunu mu düşünüyordu?

Nihayet yılbaşı gecesinden şimdiye kadar Xie Ge'siyle o atmosferi yakalamıştı, sonunda Xie Qingcheng'in şeftali rengi gözlerini bulanıklaştırma şansını yakalamıştı ve onu onunla yatması için yarı kandırıp yarı ikna etmişti.

Ve muhtemelen tutkulu bir ilişkisi olmayan bu orta yaşlı polis memurunun hayata müdahale etmesiyle her şey mahvoldu!

Bu orta yaşlı, menopoza girmiş yaşlı adamlar, aylardır et yemeyen genç adama karşı düşünceli olamazlar mıydı?!

Zheng Jingfeng'in, bir üniversite öğrencisinin uzun zamandır beklediği seks gecesini böldüğüne dair hiçbir fikri yoktu.

Telefonda Zheng Jingfeng'in hızlıca sorduğu ilk şey şuydu: Xiao Xie, orada her şey yolunda mı?

Xie Qingcheng sordu; sorun ne? neden aniden sordun?

Zheng Jingfeng ciddiyetle şöyle dedi: "İyi olman güzel." Evime gelmelisin, belediyeden yeni döndüm, bir şey var ve sanırım bilmen gerekiyor.

Sahne, rüyasındaki sahneyle az çok iç içe geçmişti.

Xie Qingcheng telefonu tutarken parmakları kasıldı.

-Bir problem mi var?

-Telefonda konuşmak uygun değil, birbirimizi gördüğümüzde konuşmak daha iyi.

Xie Qingcheng onun sadece cevap vermesini istedi ama o bunu fark etmeyince, He Yu bir çarşafa sarılı olarak odadan çıktı, sadece dağınık bir alnı olan kafasını dışarıda bıraktı ve çenesini Xie Qingcheng'in omzuna yaslayarak onu yakaladı. gardiyan, belli ki Xie Qingcheng ve Zheng Jingfeng arasındaki konuşmayı duymuş ve telefona doğru soğuk bir tavırla, "Beni de yanına al." dedi.

Telefon bir anlığına sustu... ...sen kimsin? Xiao Yan mı?

He Yu kaşını kaldırdı... Kim?

Xie Qingcheng'e bakıp kayıtsızca şöyle dediğinde düşmanlığı yoğunlaştı: "O güzel çocukla ne zaman tanıştın?"

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin