9. 💎NEYSE ONU BOŞVERİN BEN O KIZA AÇILMAYA KARAR VERDİM💎
Bu beklenilmeyen aksiliği hallettikten sonra, grup oldukça yorgun ve açtı, bu yüzden He Yu onlara gece yarısı atıştırmalığı yemek için gitmek isteyip istemediklerini sordu. Coşkulu bir onayla bağırıp elini kaldıran ilk kişi, onlarla hiçbir alakası olmayan Bai Jing idi.
"Peki pekii, congee nasıl? Bund tarafında bir restoran var ve en iyi köpekbalığı yüzgeçli deniz kestanesi congeesini yapıyor, neden oraya gitmiyoruz?"
He Yu, Xie Xue'ye bakmak için döndü.
Xie Xue gözyaşlarını sildi ve Bai Jing'e hoşnutsuz bir bakış attı. "Ben barbekü yemek istiyorum. Laji Sokağı'nda yemek istiyorum."
Bai Jing, "Ah...ama orası çok...neyse tamam o zaman..." dedi.
Xie Xue'nun varlığı yüzünden, He Yu, Xie Qingcheng'a biraz nezaket gösterip ona da sordu. "Ya sen?"
"Ben pas geçeceğim. Bu köpeği aşılarını yaptırmak ve evlat edinme öncesi sağlık değerlendirmesi yaptırmak için alıyorum. Eğer ona bakmak istiyorsan, sonrasında sana getiririm."
Konuşurken ayağının ucunda itaatkâr bir şekilde oturan Xiao Huang'a (Küçük Sarı'ya) baktı.
Şaşırtıcı bir şekilde, Xiao Huang, Xie Qingcheng'i çok sevmişti, mutluca onun etrafında dolaşıyor ve sarı, tüylü kuyruğunu sallıyordu. "Hav!"
.
Yarım saat sonra.
Huzhou'nun gece marketleri;
"Laoban, elli tavuk kıkırdağı şişi, elli kuzu şiş, on kızartılmış pirinç keki şişi, on kızarmış mantar şişi, bir düzine pişmiş istiridye ve beş şişe bira alabilir miyim." Xie Xue, barbekü dükkânının girişine adım atar atmaz, sanki yeri baştan aşağıya biliyormuş gibi sipariş vermeye başlamıştı.
"Bu tür bir yer kirli değil mi....? Burada asla yemezdim." Bai Jing iki parmağını uzattı, sanki yağlı menüde sadece tırnaklarının uçlarını kullanarak gezinmekten başka bir şey istemiyormuş gibiydi.
Xie Xue sinir içinde gözlerini devirdi. "Zorla arabaya binen ve bizimle gelmekte ısrarcı olan sen değil miydin?"
"Aiya, küçük kardeş, neden bu kadar kızgınsın? Ben de açım." Bai Jing konuşurken, değerli kalçalarını en ufak bir tereddüt veya nezaket göstermeden He Yu'ya en yakın sandalyeye yerleştirdi. "Senden sadece biraz daha az yağlı şeyler sipariş etmeni rica edeceğim. Çok geç oldu, kilo almaktan korkuyorum."
Ona dik dik bakarken, Xie Xue şiddetle elini masaya vurdu, sesini yükselterek, "Laoban, bana on tane daha lanet kızarmış tavşan kafası getir!" diye bağırdı.
Bai Jing haykırdı, "Sen--!"
He Yu kibarca, "Yirmi tane olsun, ben de biraz istiyorum," dedi.
Bai Jing. "....."
Konu ızgara şiş gibi bir şey olduğunda, öğrenmesi kolay ama ustalaşması zordu. Aynı ızgara tavuk kıkırdağının başında pişiren başkası olsa, bazı önemli unsurların eksik olduğu hissedilirdi. Fakat patronun kolunun bir hareketi ve bambu şişlerin bir sarsıntısıyla, altın sarısı olan sulu kıkırdağın fazla yağı damlar, kömürün üzerine düşer ve mucizevi bir kimyasal reaksiyona neden olurdu. Yakıcı yağın aroması ve parlak kıvılcım yağmuru birlikte uçuşmuştu.
Koyu dumanla kaplanmış usta, seçkin bir büyük usta gibi görünüyordu; burun deliklerini hafifçe şişirerek ve sadece bir nefesle, dumanın içindeki incelikle lezzetli öğeleri ayırt edebildi ve şişleri ızgaradan alma zamanının geldiğini anlamıştı.