81💎

35 6 0
                                    

💎81

Xie Qingcheng doğrudan film setinden ayrılmıştı ve yönetmenin çadırına bile dönmemişti.

Şans eseri bu zaten gecenin son çekimiydi. He Yu, monitörlerden kendi performansını izledikten ve yönetmenle biraz konuştuktan sonra ayrılmak için eşyalarını toplamaya başladı.

Ancak tam o anda Chen Man, He Yu'nun yanına yürüdü.

Anlaşıldığı üzere Chen Man aslında burada kalmıştı. İz bırakmadan ortadan kaybolan Xie Qingcheng dışında herkesin geri döndüğünü görünce aceleyle He Yu'ya sordu, " Xie-ge'yi gördün mü?"

He Yu yanıt vermedi.

Chen Man sorusunu tekrarladı, sesi biraz endişeli bir hal alıyormuş gibi görünüyordu.

He Yu, sırt çantasının fermuarını kapatırken yavaşça yukarı baktı, "Onu doğrudan arayamaz mısın, neden bana soruyorsun?"

"Telefonu çalışmıyor. Daha önce şarj aletimi ödünç almak istedi ama ona verecek zamanım olmadı..." Chen Man konuşmayı bitiremeden gencin gözlerindeki buz parçalarını fark etti ve aniden sustu.

He Yu tatlı ama tehditkar bir gülümsemeyle konuştu: "Onu kaybedensensin, neden bana soruyorsun? Memur Chen, ona daha yakın değil misin?"

Böyle konuşurken, gülümsemesi hızla kayboldu, değişken ruh hali aşırı derecede anormaldi. Sırt çantasını omzuna asıp, elleri cebinde, uzaklaştı.

Tahmin etmesi gerekiyorsa, Xie Qingcheng büyük olasılıkla sessiz bir yan yol izlemiş ve fazla ilerlememişti. Bu nedenle tırmanıştan sonra dadı minibüsüne bindiğinde sürücüye yan yoldan geri dönmesi talimatını verdi.

Kışın nadiren bu kadar şiddetli yağmur yağardı. Arabanın camları tamamen buğulanmıştı ama He Yu hâlâ kısa bir mesafedeki figürü bir bakışta tanıyabiliyordu. Tam da beklediği gibi olduğunu düşünen He Yu, sürücüye onu takip etmesi talimatını verdi.

Sürücü, He Yu'nun dengesiz ruh halini tam olarak anlayamamıştı ama dikiz aynasından ona baktıktan sonra He Yu'nun ifadesinin oldukça kaygısız göründüğünü hissetti. Ve böylece, Bu adamın He- laoban'ın gözüne batan bir adam olduğunu fark eden uşak gaz pedalına bastı, kasıtlı olarak büyük bir su birikintisinin içinden hızla geçti ve dalkavuk bir şekilde Xie Qingcheng'in tüm vücudunu çamura buladı.

"......"

Xie Qingcheng olduğu yerde durarak, elleri hâlâ ceplerinde, yakışıklı yüzü kül renginde ve bir zamanlar ütülü olan rüzgarlığı çamurlu sular damlatarak arkasını döndü.

Dadı minibüsünün otomatik kapısı yavaşça kayarak açıldığında, arabanın içinden sıcak hava onun üzerine fışkırdı, ancak bu yalnızca Xie Qingcheng'in soğuk yüzünün daha da kalın bir buz tabakasıyla donmasına neden oldu.

"Bunu eğlenceli mi buluyorsun, He Yu." Xie Qingcheng'in ağzından çıkan her kelime buz gibi bir bıçak gibiydi ve dadısının kim olduğunu görüyordu: "Çocuk musun?"

He Yu, Xie Qingcheng'den önce duran dadıda oturuyordu. Lanetlenmiş olmasına rağmen kalbinin derinliklerinde çarpık bir heyecan hissetti.

Xie Qingcheng'in bu kadar perişan bir durumda olmasının, bu kadar

öfkelenmesinin ve aşırı tepki vermesinin nedeninin tamamen kendisi yüzünden olduğunu düşünüyordu.

O Chen Man tam bir aptaldı. İster ona sütlü çay getirsin ister nezaket ve sıcaklık sunsun, Xie Qingcheng her zaman kayıtsız bir şekilde karşılık veriyordu.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin