💎80
Dışarıdaki çekim alanında yağmur yağıyordu. Ekip, diğerlerinin altında durabilmesi ve üzerine yağmur yağmaması için bir tente çekmişti. Şans eseri sette çok fazla kişi kalmadığı için ortam o kadar da kalabalık değildi.
He Yu arabaya geri döndü ve tartışmalarının sonuçlarını oyuncuya aktardı.
"Bir satırı sildik."
"Hangisi?"
He Yu elindeki senaryoyu işaret etti. "Şunu."
Kadın oyuncu o cümleyi yüksek sesle okudu;
"Neden... bunu neden yapıyorsun?
Sen tam bir delisin!"He Yu, "Doğru, sadece son cümleyi söylemen gerekiyor; çok fazla duygusal iniş çıkışlar olmamalı ve sesin biraz daha yumuşak olmalı. Şaşırma tonunu, sevgilinle iletişim kuramadığın hissine dönüştür; o, acını anlamıyor, bu yüzden cesaretin kırılıyor. Bir dene bakalım."
Aktris bu satırları düşündü ve alçak sesle mırıldandı.
Sonra He Yu'ya baktı ve yumuşak bir şekilde şöyle dedi: "Sen tam bir delisin..."
Başıyla onaylayan He Yu mikrofonuyla konuştu, "Yönetmen, hadi tekrar deneyelim."
Bu yaklaşım çok daha yumuşaktı; evet, yine de seksen ya da doksan puanlık bir performans değildi ama en azından kabul edilebilir bir standardı yakalamayı başardı, çünkü ikisi duygusal açıdan yüklü bir sohbeti yürütüyorlardı.
Aktris geri çekildi. Yönetmen başka bir kurgu için çağrıda bulunduktan sonra kadın He Yu'ya sordu, "Bunu nasıl bildin?
bu şekilde yaklaşmanın işe yarayacağını? Daha önce böyle bir sahnede oynadın mı?""Oynamadım."
"O zaman nasıl..."
"Daha önce bu tür tavırlara sahip biriyle birlikte olmuştum."
He Yu durakladı ve bakışlarını hafifçe yana çevirerek aydınlatma reflektörünün arkasında duran Xie Qingcheng'e baktı.
Xie Qingcheng'in yüzü sanki performansını izlememiş gibi tamamen ifadeden yoksundu. Telefonuyla uğraşırken başı eğikti; muhtemelen Chen Man'e mesaj atıyordu.
He Yu bakışlarını geri çektiğinde karamsarlığı yoğunlaştı.
Kısa bir süre toparlandıktan sonra sahnenin ikinci kısmı üzerinde çalışmaya başladılar.
Bu kısım seks sahnesiydi.
Bu arabadaki seks sahnesi tek bir sürekli çekimde çekilecekti. Ai Qianqian
tarafından kesin bir şekilde reddedildikten sonra He Yu öfkelenir ve ikisi mücadele etmeye başlar. Onun provokasyonu altında, Ai Qianqian duygularının kontrolünü kaybeder ve onların itişip kakışmasının ortasında He Yu, kalbindeki şiddetli ve sahiplenici dürtüleri dizginleyemediğini fark eder; eğilir, onu sürücü
koltuğuna bastırır ve onu sürücü koltuğuna yaslayıp zorla öper. Öpücük yoğunlaşır ve arabadaki seks sahnesine doğru tırmanır.Performans başladı.
"Kiminle uğraştığın hakkında hiçbir fikrin yok. Sana istediğim zaman sahip olabilirim ve seni istediğim zaman bırakabilirim. Benim için kim olduğunu sanıyorsun?" He Yu, kameranın önünde kötü niyetli bir havayla badem gözlerini kaldırdı.
Genç adamın oyunculuğu ham ve deneyimsizdi ama yüzündeki yırtıcı ifadeyle aurası doğruydu.
Eğildi ve bakışlarını ona sabitledi, dudakları açılıp kapanıyordu. "Ai Qianqian, birlikte yapmadığımız hiçbir şey yok.
Aniden bu iffetli bir kızmış gibi davranıyorsun, kendini gülünç bulmuyor musun?"