109.
O anda He Yu, kalbindeki öldürme arzusunu durdurdu.
Kadına kasvetli bir şekilde baktı ve kendisinin dokunamayacağı biri olan Xie Qingcheng'e nasıl sarıldığını gördü.
O anda kafası karışmış, aynı zamanda da mağdur hissetti.
Xie Qingcheng'i inciten o kişi ona sarılabiliyorken, neden He Yu sadece uzaktan izleyebiliyordu? Yaklaşsa bile sadece fırça çekilip, azarlanırdı.
Ama He Yu cevabı hemen buldu.
Çünkü o bir erkekti.
Çünkü o aynı zamanda psikolojik Ebola hastasıydı.
Xie Qingcheng'e onu bir daha zorlamayacağına ya da incitmeyeceğine dair söz vermesinin nedeni buydu.
Çünkü Xie Qingcheng'in sırrını biliyordu; kimsenin bilmediği bu sırrı biliyordu ve aynı zamanda Xie Qingcheng'in çektiği acıları ve geçmişte karşılaştığı zorlukları da biliyordu.
Bu yüzden yapamazdı.
Ancak buna rağmen He Yu, Li Rouqiu'nun Xie Qingcheng'e sarıldığını gördüğünde önündeki direksiyon tutuşu altında kırılmak üzereydi.
Arabadan inmek ve Li Rouqiu'yu itip uzaklaştırmak, ardından Xie Qingcheng'i onun önünde delice öpmek, Xie Qingcheng'i MoYu sokağına geri sürükleyip kıyafetlerini tamamen çıkarmaya bile zahmet etmeden onunla sevişmek istiyordu.
Li Rouqiu'nun onları görüp görmediğini bile umursamazdı, hatta gelip görmek isterse onu memnuniyetle karşılardı.
Xie Qingcheng'i yedek lastik olarak kullanan o kadının, Xie Qingcheng'in kimsenin istemediği biri olmadığını anlamasını çılgınca istedi.
'O artık senin Xie Ge'n değil, artık benim Xie Ge'm.'
'Onu çoktan öptüm, evliyken kullandığınız yatakta onu siktim, hazzı tatmasına izin verdim ve hatta altımda şiddetle nefesi kesildi. Güçlü uyarılmadan dolayı kadılmaları ve titremeleri vardı. Biliyorum ki senin yanındayken hiç bu kadar zevk ve çılgınlık yaşamamıştı değil mi?'
'Hatta üzerime oturdu, defalarca kendini bana bastırdı, başını eğdi ve beni şiddetle öptü ama sen bunların HİÇBİRİNİ yaşamadın.'
He Yu, o gece Xie Qingcheng'i baştan çıkardığı gerçeğini ve Xie Qingcheng'in o sırada sahip olduğu kendine zarar veren ve yürek burkan duygularını görmezden gelerek, üzgün bir şekilde bunu düşündü.
Xie Qingcheng'in Yılbaşı Gecesi'nde onunla çılgınca ilişki yaşamasının sebebini tamamen görmezden gelerek kulaklarını tıkadı.
Li Ruoqiu'yu kışkırtmak istedi, bu kadına altını ve yeşimi bilmediğini,onun geçmişte istemediği şeyin He Yu'nun aşık olduğu şey olduğunu göstermek istedi.
"Ona dokunmam yasak."
"Ondan o kadar hoşlanıyorum ki, ona dokunamıyorum bile."
"Kime inanıyorsun?"
"Neden ona sarılıyorsun?"
"Neden onu azarlamıyorsun?"
He Yu ne kadar çok düşündüyse, o kadar üzgün ve mağdur hissetti. Bu duygular aklını bulandırmıştı ve bilinci yerine geldiğinde çoktan arabadan inmiş ve iki kişiye yaklaşmıştı.
Xie Qingcheng onu gördüğünde yüz ifadesi biraz değişti.
İkisine muamelesindeki bu farklılık ve yüz ifadesindeki değişiklik He Yu'yu daha da rahatsız etti, Xie Qingcheng'e bir şeyler mırıldandı ve diğer kişiyi sessizce kınadı.