6. 💎VE YİNE DE KÖR BULUŞMALARA GİTMESİ GEREKİYOR💎
Xie Qingcheng gelmeden önce, bu genç kadının bir erkeğin gelirini çok önemsediğini duymuştu. Xie Qingchen maaşının hiç de yüksek sayılamayacağını söyledikten sonra, kadının hevesinin yine de azalmayacağını asla tahmin edemezdi.
Bai Jing'in gözleri parladı. "Profesör Xie, tam bir entelektüelsiniz, gerçekten çok mütevazısınız. Aiya, bugünlerde böyle dürüst bir adam bulmak kolay değil, bilirsiniz."
Xie Qingcheng. "......."
"Profesör Xie, harika bir zevkiniz varmış gibi görünüyor. Hayatta daha hoş şeyleri takdir eden birisiniz, değil mi?"
Xie Qingcheng kaşlarını çattı. "Hayır, ben--"
"Giyinme şeklinizi gördüğüm anda anladım."
Xie Qingcheng. "....."
Bai Jing kendini tutamayıp şöyle diyene kadar, Xie Qingcheng'in onun ne demek istediği hakkında en ufak bir fikri yoktu: "Profesör Xie, giydiğiniz tişört tezgâhımızdan eşsiz bir parça. Tüm Huzhou'daki stoklarda sadece beş ya da altı tane vardı, yani elde etmek son derece zor. Gerçekten gösterişten uzaksınız."
Ancak o zaman Xie Qingcheng, bu randevunun tuhaf atmosferinin, He Yu'nun ona önceden verdiği kıyafetlerden kaynaklandığını anlamıştı.
Bir süreliğine kızın sözlerini düşündü ve sonra He Yu'nun basitçe söylediği şeyi hatırladı; "Gerek yok. Başkalarının giydiği kıyafetleri giymeye alışık değilim. Üstünü değiştirdikten sonra at gitsin, zaten eskiyorlar."
"...."
Kapitalizmin çarpıklığı.
Bai Jing gülümsedi, "Profesör Xie, bu randevuda, bana karşı samimi değilsiniz... tişörtünüz birçok insanın neredeyse bir yıllık maaşı ediyor ve bağlantı olmadan, yurt içinde almak çok zor, yine de beni dışarıya sadece kahve içmek için mi çıkardınız?"
Xie Qingcheng konuştu, "Yanlış anladınız. Bunu bir arkadaşımdan ödünç aldım."
"Ödünç mü?" Bai Jing'in gözleri hemen fal taşı gibi açıldı.
Bu noktadan sonra, konuşma oldukça değersizdi. Eskiden memnun olan bu tezgahtar kız gerçeği öğrendikten sonra, çöpçatanlık randevusu gerçekliğe döndü.
Bai Jing'in ona olan ilgisi görünür şekilde azalmıştı. Birlikte birkaç selfie için onu sürükledikten sonra, tatlıda klik-klik-klik yapmış, daha sonra selfie kamerasını kendine döndürüp klik-klik-kliklemişti. En ufak bir tereddüt etmeden ya da utanç duymadan sesli mesaja cevap vermiş, ara sıra müşteriler tarafından gönderilen mesajlarla yarıda kesilmişti...
"Zhang Hanım, lütfen endişelenmeyin, elbette sınırlı üretim olan çantayı sizin için sakladım. Aiya, bana daha fazla teşekkür hediyesi yollamanıza gerek yok, zahmete gerek yok."
"Yönetici Wang, geçen sefer sipariş ettiğiniz elbise geldi, ne zaman mağazaya gelmek için müsait olursunuz? Evet, çoktan sizin ölçünüze göre ayarlandı, büyük beden, ama ön yakadan 2 cm alınması gerekiyor, endişelenmeyin, hepsini buraya not ettim."
Yemek son derece tuhaftı. Sonra, Xie Qingcheng hesabı ödedi ve Bai Jing'e bakmak için başını eğdi. Bu genç kadın tahminen onun öğrencileriyle aynı yaştaydı. Grrçekten bir randevu isteği yoktu, sadece ilk başta Li Teyze'nin isteğini yerine getirmek istemişti, bu yüzden bu genç kadının hiçbir hareketi ya da sözünden etkilenmemişti. Üstelik, o bir erkek şovenistti, bu yüzden, "Sizin için bir taksi çağıracağım," dedi.