65💎

37 8 0
                                    


💎65

Bu sefer, He Yu o anda bu fikri ortaya atmıştı.

Xie Qingcheng'e artık dayanamayana kadar işkence etmişti. Gerçekten sefil bir şekilde ona susamıştı. Ona yeterince doyduktan sonra , Xie Qingcheng'in kıyafetlerini giymesine yardım etmiş ve sonra ona sarılıp ve bir süre burnunu sürtmüş ve içindeki ateş bir kez daha kıpırdanmaya başlayana kadar onu tekrar tekrar öpmüştü.

Daha sonra okuldan gelen, şu an nerede olduğunu soran ve filmin gösteriminin ardından ödül töreninin başlamak üzere olduğunu bildiren, telefon olmasa, bir tur daha gitme ihtimali yüzde on bindi.

" Ge , nereye gittin? Neden bu kadar uzun sürdü?"

Daha sonra, Xie Qingcheng inanılmaz derecede acı çekiyordu. On günden daha uzun bir süre öncekiyle aynı his, kelimelere dökemediği türden donuk bir ağrı, bir marka gibi bir kez daha vücudunun derinliklerine bastırılmıştı.

Ama bu sefer vücudundaki mide bulantısı hissine katlanmak daha da zordu. Geçen sefer He Yu en azından koruyucu önlemler almıştı, bu yüzden daha sonra Xie Qingcheng acıdan başka garip bir rahatsızlık hissetmemişti.

Şimdi o zamanki gibi değildi, yürüme eylemi bile o özel his yüzünden yüzündeki tüm rengin çekilmene sebep oluyordu.

Chen Man'ın yanına tek kelime etmeden oturduğunda, Chen Man rahatlamayla bir nefes verdi. "Bir saate yakındır yoktun. Neredeyse seni aramaya geliyordum."

Xie Qingcheng, sırtı dimdik ve gergin bir şekilde koltuğuna oturdu, tamamen katıydı, biraz bile rahatlamayı reddetti, Chen Man'ın rahatsızlığını görmesine çok daha az izin verdi.

Ama hiçbir şey söylemek istemedi.

Zihni, ikisinin az önce sonuçlarından tamamen habersiz bir şekilde yapmış olduğu çılgınca ve yasadışı şeylerden, çökmenin eşiğindeydi.

"Sorun yok." Xie Qingcheng bir an sessiz kaldıktan sonra kayıtsız bir şekilde konuştu "Sadece filmi izlemeye devam et."

Chen Man başını salladı, ama bakışları Xie Qingcheng'in yakasına bakarken durakladı ve elini kaldırdı

"Ne yapıyorsun!"

Xie Qingcheng şu anda herkesi düşman olarak görüyordu. He Yu'nun Chen Man'in eşcinsel olduğuna dair söylediklerine inanmasa da içgüdüsel olarak Chen Man'in bileğini tuttu, tutuş gücü Chen Man'i korkutacak kadar güçlüydü.

"Ge... yakanda, yakanda bir saç teli var."

"......"

Xie Qingcheng kendisi aldı. O saç teli kendisininkinden biraz daha uzundu - elbette kime ait olduğunu biliyordu.

Parmak uçlarının öfkeli titreyişini bastırarak saç telini soğuk bir ifadeyle fırlattı.

"Mendilin var mı?"

Chen Man'in gerçekten bir tane vardı, çıkardı ve ona uzattı.

Xie Qingcheng parmaklarını tek tek temizledi, sanki cildinde çok uzun süre kalırsa tüm vücudunun çürümesine neden olacak bir virüs bulaşmış gibi. Yoğun tiksinti ve iğrenmesini geri tutarak kullanılmış havluyu bir kenara bırakıp gözlerini kapattı.

Film neredeyse bitmek üzereydi. Xie Qingcheng koltuğuna döndükten beş dakikadan kısa bir süre sonra, son teşekkürler dönmeye başladı.

Ama organizasyon henüz bitmemişti.

Ardından ödül töreni başladı.

Huzhou Üniversitesi'nin çeşitli öğrenci sıralamalarının tümü, dönemin ikinci yarısına kadar çoktan belirlenirdi. Bu nedenle, bu tür büyük performansın sonunda genellikle bir ödül töreni olurdu. Kampüs filminin yapım ödüllerine ek olarak, yeni öğrenci birlik başkanlarının, burs kazananların ve en iyi on seçkin öğrencinin isimleri bu gece açıklanacaktı.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin