112💎

23 5 0
                                    

112.

Birkaç gün sonra Zhuang Zhiqiang öldü.

Yaşlı adam, ayrılmadan önce, yıllardır kayıp olan kızını hâlâ görememişti ama en azından biraz teselli ve arkadaşlık edinmişti.

He Yu ve Xie Qingcheng, cenazesi için düzenlemeler yaptı ve ardından ikisi, Zhuang Zhiqiang'ın memleketine doğru yola çıkmaya hazırlandı.

***

Zhuangjia Köyü, Qingli İlçesi;

Zhuang Zhiqiang'ın memleketini zaten bilmelerine rağmen detaylı bir şekilde araştırmamışlardı, bu yüzden daha iyi araştırdıklarında Zhuang Zhiqiang'ın Qingli İlçesinden olduğunu keşfettiklerinde şaşırdılar.

Xie Qingcheng, "Burası Lu Yuzhu'nun ilçe parti komitesi sekreteri olarak görev yaptığı yer." dedi.

"Sence bu bir tesadüf mü?"

Xie Qingcheng olumsuz anlamda başını salladı.

He Yu, "Ben de bunun o kadar basit olduğunu düşünmüyorum" dedi. "Her seferinde bir adım atalım, ancak daha hızlı olmalıyız. Sha Hong olayında olduğu gibi, karşı tarafın delilleri yine yok etmesini beklemeyelim."

He Yu'nun bunu söylemesine gerek yoktu. İkili işten bir süre izin aldı ve aynı gece gidecekleri yerin uçağına bindi.

İki saat sonra uçak indi, bir araba kiralayıp Qingli İlçesindeki Zhuangjia köyüne doğru yola çıktılar.

Köye vardıklarında sabahın erken saatleriydi ve kalacak yerel bir misafirhane buldular. Eve girdikten sonra He Yu zihinsel olarak hazırlanmıştı, ama yine de şok olmuştu.

He Yu hiç bu kadar içler acısı bir konaklama yeri görmemişti: oda nem kokuyordu, halı bile serilmemişti; zemin kalitesiz tuğladan yapılmıştı, lavabo küflenmişti, ayna lekeliydi ve çarşaflar bile temiz değildi, şüpheli açık kahverengi bir renkle lekeliydi.

He Yu bavulunu sürükledi, arkasını döndü ve gitti.

Xie Qingcheng "Ne yapıyorsun?" dedi.

"Bu kadar sıkıntıya katalanamam."

"Bir geceliğine katlan ."

"İstemiyorum."

"Peki nerede kalacaksın?"

"Böyle bir yerde uyumak istemiyorum, açık havada ot yığınında uyuyacağım."

Xie Qingcheng başlangıçta onu görmezden gelmek istedi. He Yu çok fazla kuruntuluydu, bir abla gibi. Ama tekrar düşününce o sırada He Yu, Xie Xue'nin aldığı ilacı araştırmak için bu konuyla ilgileniyordu, bu yüzden ona fakir bir kasabaya kadar eşlik etmişti.

Bu yüzden vazgeçmek zorunda kaldı.

"Tamam, sorun yaratmayı bırak." Xie Ge bu 'Hanımefendi'yi ikna etti. "Başka bir yol düşüneceğim."

Xie Qingcheng daha sonra köyde oldukça temiz görünen bir çiftlik buldu ve çiftçiye bin yuan vererek orayı iki gece geçirmek için kiralamak istediğini söyledi.

Çiftçi, iki adamın yakışıklılıklarını ve güzel konuşmalarını, ayrıca paraların parlaklığını görünce bu isteği hemen kabul etti. Oda temiz olmasına rağmen o kadar büyük değildi ve sadece bir yatağı vardı ama en azından temiz ve tazeydi.

Ev sahibesi dolaptan yeni yapılmış iki pamuklu şilteyi çıkarıp ona verdi. Sonunda kibarca onlara iki fincan çay

hazırlayıp odaya götürdü.

He Yu o odada hâlâ kendini rahatsız hissediyordu.

Xie Qingcheng "Otur ve biraz çay iç." dedi.

He Yu yaklaştı ve aşağıya baktığında çay suyunun çok temiz olmadığını ve kaynatıldıktan sonra bile hala hafif sarımsı bir renkte olduğunu gördü.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin