111.
~Her gece rüyalarımda seni görüyorum, seni hissediyorum, seni böyle tanıyorum...~
~Her gece rüyalarımda seni görüyorum, seni hissediyorum, seni böyle tanıyorum...~
Tam dudakları birbirine dokunmak üzereyken He Yu'nun cep telefonu çaldı.
Celine Dion'un net şarkı söyleyiş sesi, He Yu'yu aniden takıntısından ve arzusundan çıkardı ve sıcak sihir bozuldu.
Birdenbire daha önce olan her şeyi hatırladı.
Aniden göğsü hâlâ sıcak ve heyecanlı bir şekilde oturdu ve bakışları Xie Qingcheng'in güzel yüzünden uzaklaştı.
"Öhhö... Aramaya cevap vereceğim."
Xie Qingcheng de utanarak oturdu. İfadesi her zamankinden farklıydı, kaşlarının arasında bir ürperti vardı ve çağrının sesine şaşıran tek kişi He Yu değildi.
He Yu o anda ona bakarken, Xie Qingcheng biraz şaşkına dönmüştü.
Bu kalbinin yumuşadığı anlamına gelmiyordu ama He Yu'nun durumunun çok kötü olduğunu hissetti. Ona bu şekilde baktığında Xie Qingcheng bir yanılsama bile yaşadığını hissetti.
O sırada olumsuz bir söz söylemesi halinde genç hayatını kaybedecekmiş gibi hissetti.
Ama hemen bu konu üzerinde çok fazla düşündüğünü hissetti.
Bu tür bir görünüş neredeyse küçük bir kuşunkine benziyordu, yalnızca güvenebileceği tek kişi oymuş gibi, bu bakış ona yalnızca Xie Xue tarafından verilmişti ve bu çok çok uzun zaman önceydi.
He Yu, rüzgarı istediği zaman estirebilen ve yağmuru istediği zaman yağdırabilen, herhangi bir durumu kontrol etme konusunda büyük yeteneği olan bir kişiydi. Xie Xue'den farklıydı. Bu kadar yetenekli bir çocuk onsuz yaşayamaz mıydı?
Nasıl oluyor da neredeyse yanlış anlıyordu? Neredeyse yine bu kişi tarafından tuzağa düşürülüyordu, kahretsin.
Xie Qingcheng üzgün olduğunda çok sigara içiyordu. Bir süre onları aradıktan sonra sonuncusunu çoktan içtiğini hatırladı.
Son sigara az önce içilmişti.
"Hm... peki... biliyorum."
He Yu telefonu dinlemeye devam etti ve zaman zaman birkaç kelimeye cevap verdi.
Xie Qingcheng arabadan inmek üzereydi, bu gecenin saçma olduğunu düşünüyordu ve,
Neyse ki o telefon çalmıştı.
Eğer o ve He Yu bunu bugün arabada
yapsalardı, itibarını ömür boyu kaybederdi.
Bu davranış hem He Yu hem de kendisi için tamamen sorumsuz bir davranıştı.
Ayrılmaya hazır bir şekilde emniyet kemerini açtı ama He Yu aniden onu tuttu, kaşlarını çatarken hareket etmemesini belirtmek için başını salladı ve telefondakini ciddiyetle dinledi.
Her ne kadar He Yu'nun sesi şehvet ve arzudan dolayı hala biraz boğuk olsa da ses tonu çok sakindi. Hiç kimse onun arabada eski psikiyatristinin kıyafetlerini çıkarmaya hazır olduğunu, onu arka koltuğa itip şiddetle öpmeye hazır olduğunu, amcası olabilecek biriyle yatmaya istekli olduğunu hayal edemezdi. Yalnızca kılık değiştirmiş canavarlar böyle olabilirdi.
"Tamam sorun değil, birazdan orada olacağım."
Aramayı bitirdikten sonra He Yu başını çevirdi ve Xie Qingcheng'e "Sen ve benim Baoshan Sanatoryumu'na gitmemiz gerekiyor, bizi görmek isteyen biri var." dedi.