125

27 3 0
                                    

He Yu gerçekten de biraz sarhoştu.

Xie Qingcheng'i gördüğünde, gerçek Xie Qingcheng'e dokunduğunda, Xie Qingcheng'in gerçekten de ona geldiğini fark ettiğinde başka bir şey söyleyemedi.

Yeşil ejderha yüzü ve dişleri kaybolmuş gibiydi. Şu anda sadece mağarasından dışarı çıkmış küçük yavru bir ejderhaydı.

Xie Qingcheng onu yarı taşıyarak başarıyla kulübün çatı katından dışarı taşıdı.

Hesabı ödemek için aşağıya indiklerinde resepsiyon görevlisi geçen seferkiyle aynıydı.

-Lanet etmek....

Resepsiyonist cümlenin ortasında boğuldu.

Şok içinde önündeki manzaraya baktı... "Ne?! He Shao, kendisine 1,68 milyon yuan harcadıktan sonra bütün gece onunla sevişen ve üstelik şiddet uygulayan bu köpekten ayrılmamış mıydı?

"Bu çok çirkin bir şeydi! Sırf yakışıklı olduğu için istediğini yapabilir miydi?

Xie Qingcheng gözleri tamamen açıkken onun ne düşündüğünü bilmiyordu ve onun için endişelenecek vakti yoktu. He Yu'nun şu anki durumunun çok kötü olduğunu hissetti. Çocuk ona yaslanmıştı ve çocuğun bedeninin fırın kadar sıcak olduğunu hissedebiliyordu.

Ve He Yu'nun bileğine sarılan gazlı bez, diğerleri neler olduğunu bilmiyordu ama o... nasıl bilmezdi?

He Yu'yu derhal eve göndermesi gerekiyordu.

Xie Qingcheng—Hesap.

Resepsiyonist kendine geldi ve gözlerini devirme dürtüsüne direnmeye çalıştı: "Merhaba efendim, bu gece çatı katında harcanan toplam tutar 490.000."

—...

Çöken kapitalist 100.000'den az harcayamazdı, değil mi?

Neyse ki He Yu tamamen sarhoş değildi, sadece biraz kafası karışmıştı ama hâlâ faturayı ödeyecek kadar bilinci yerindeydi. Bu sözleri duyunca aniden hareket etti ve kartını ceketinin içinde aramaya başladı.

"Ödeyeceğim." He Yu kartı çıkardı ve ardından zayıf bir şekilde Xie Qingcheng'e doğru eğildi. Ödeyebilirim, artık çok param var. Biliyor musun, cebimde para olması için ailemden para istememe gerek yok, istediğin her şeye sahibim... Çok, çok para kazandım...

"—Sana babamın verdiğinden daha fazlasını verebilirim, Xie Qingcheng... artık beni küçümseyemezsin.

Xie Qingcheng...

Resepsiyonist daha da şaşırmıştı: "Bu nasıl bir üvey anne edebiyatıydı? Ben az önce ne duydum Bay O da bu adamla ilgilendi mi? Peki bu neydi şimdi? "Babasının işlerini oğul mu devralacak?" [1]

Makine makbuzu yazdırdı.

Resepsiyonist profesyoneldi ve ne kadar şok olursa olsun, hiçbir şey söylemedi... unut gitsin, o da bununla başa çıkamıyordu.

İçindeki şaşkınlık dalgalarını bastırdı ve makbuzu He Yu-He Shao'ya uzattı, lütfen imzala.

He Yu kalemi aldı, gelişigüzel birkaç hayalet vuruş karaladı ve onu diğer tarafa geri verdi.

Hanım bir baktı.

—...He, He Shao, bu imzayı kullanamazsınız, ben tekrar bir kopyasını basacağım ve siz de tekrar imzalayabilirsiniz.

Xie Qingcheng ona sordu: Neden bu imzayı kullanamadı?

Resepsiyonist, küçümsemesini zorla bastırdı ve makbuzu beyaz pirinç yiyen bu güzel anneye uzattı.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin