86.
Tankın içindeki sıvı tamamen şeffaf olmasa da ve koyu kırmızımsı bir renkte olsa da Xie Qingcheng yine de bunun bir silikon kukla olmadığını ilk bakışta anlayabildi.
Bu bir erkekti ya da bir erkek cesedi demek daha doğru bir tanım olurdu.
Bu erkek cesedi tamamen numune tankına batırılmıştı, saçları sessizce yukarı doğru sürükleniyordu. Bir süredir ölü olduğu belliydi, derisi şişmeye başlamıştı ve gözleri geniş ve boştu.
Ama kolundaki Hello Kitty dövmesi hala son derece canlıydı, şişmiş cildinde masum ama uğursuz bir şekilde gülümsüyordu.
O Hu Yi'ydi!!
Ona rastlayanların He Yu ve Xie Qingcheng olması büyük bir şanstı. Deneyim zenginlikleri göz önüne alındığında, ortalama bir insandan çok daha sakin tepki verdiler. Eğer başkası olsaydı o anda korkudan akıllarını kaybederlerdi.
He Yu ve Xie Qingcheng'in yüzleri aşırı derecede sertleşti. Uzun bir süre donup kaldılar, sonra Xie Qingcheng sonunda tepki verdi ve diğer numune tanklarına bakarken alçak sesle küfretti.
Etrafa bir göz attıktan sonra diğer cam kapların hepsinin silikon maketlerle dolu olduğunu gördüler; başka ceset yoktu.
"... Acele edelim ve yazar ve yapım müdürü için diğer odaları kontrol edelim," dedi Xie Qingcheng, sesi soğuktu.
Hu Yi'nin statüsü, eğlence camiasında önemli bir isim olarak görülmesi nedeniyle benzersizdi. Üst düzey parti yetkililerinin soyundan gelen anne ve babasının her ikisi de önde gelen isimlerdi. Aynı zamanda kendi yeteneği de olağanüstüydü. Eğer katil onun gibi birini öldürebildiyse iki küçük kızı öldürmek ne kadar zor olurdu?
Konteynerdeki adam çoktan ölmüştü. Koşullar ne kadar talihsiz olursa olsun onu kurtarmaya çalışmanın artık bir faydası yoktu. Hâlâ hayatta olabilecek insanları düşünmek daha önemliydi.
He Yu ve Xie Qingcheng hemen diğer odalara gittiler ve onları tek tek ararken seslendiler ama ortada ne ceset ne de yaşayan insan vardı.
O iki kız sanki ortadan kaybolmuş gibiydi!
"Onları bulamıyorum."
"Az önce baktığım odalarda da yoklar."
He Yu ve Xie Qingcheng tekrar buluştuktan sonra başlarını birlikte stüdyonun en derinliklerinde bulunan son odaya çevirdiler.
Oda çok büyüktü; iç ve dış odalara ayrılmıştı.
Genellikle kargo gemilerinde veya hazine kasalarında geçen sahneleri çekmek için kiralanıyordu ve büyük, kapalı bir depolama alanının standartlarına uygun olarak inşa edilmişti. Kapı elektronik tipteydi ve iki yetişkinin yumruğu kadar kalındı.
İçeri girdikten sonra ikisi dışarıdayken duydukları hışırtı sesinin daha da yükseldiğini fark etti; sanki iç odanın içinden geliyormuş gibiydi.
O Yu sordu, "Bu gürültü de ne?"
Xie Qingcheng başını salladı. "Bilmiyorum. Ama onları aramak daha önemli; ben burayı arayacağım, sen de iç odayı kontro et."
Böylece He Yu iç odaya gitti.
İçeri girdiği an He Yu'nun ifadesi anında değiş ti.
-
Su.
O acele sesi suyun sesiydi!
Büyük film stüdyosunun ana su borusu kırılmıştı ve kalın borudan sürekli su fışkırıyordu!!