78💎

32 6 0
                                    


💎78

Yönetici de aynı zamanda acil servis unsurlarıyla ilgili danışmanlık vermek üzere buradaydı. Ancak onun doğrudan gözetimini gerektiren çok fazla sahne yoktu,  bu yüzden birkaç gün içinde hastaneye dönecekti.

Artık onun büyük kuzeni burada olduğuna göre, ilişkileri ne kadar uzak olursa olsun He Yu onu ortada bırakamazdı.

Tam o anda bir aktörün Xie Qingcheng'e alanıyla ilgili bir şey sorması gerekiyordu; bir asistan onu çağırmak için koşarak geldi ve Xie Qingcheng oradan ayrıldı.

Böylece He Yu kuzeniyle birlikte çadırdan çıktı.

Yönetici de hem sigara içiyordu hem de hafif dezenfektan kokuyordu ama bir nedenden dolayı Xie Qingcheng gibi kokmuyordu; He Yu sadece kokusunu rahatsız edici derecede keskin bulmuştu.

"Xie Qingcheng'i sen de tanıyorsun."

Yönetici sordu, ancak bu bir sorudan ziyade bir ifadeydi.

"Ailenden biri mi sana söyledi?"

Yönetici sigarasından bir nefes çekti ve şöyle dedi: "Hayır. Gazetede okudum. O zamanlar Huzhou Üniversitesi'nde olup bitenlere ilişkin haberler oldukça ayrıntılıydı."

"......"

"O eski videolar ortaya çıktığında çoğu insan onun itibarının zedelendiğini düşündü." dedi yönetici  "Ama sen onunla hala çok kadar yakınsın?"

He Yu, yöneticinin sorusuna yanıt vermedi ama bir şeyin farkına vardı.

Bu kuzeni Huzhou Birinci Hastanesi'nde çalışıyordu, dolayısıyla o zamanlar olup bitenlerle ilgili bazı somut ayrıntıları biliyor olabilirdi.

Ve böylece He Yu sordu, "Sen de orada mıydın? O iki video çekilirken?"

"Kesinlikle doğru kişiye sordun. Oradaydım."

"Peki, o zamanlar..."

"Videolarda gördüğünle tamamen aynıydı, yanlış yansıtılmadı. Ne düşünüyordun, aksini mi? Videoların editlendiğini mi?" Yönetici kaşını kaldırdı ve He Yu'ya alaycı bir bakış attı.

İkisi omuz omuza yürüyorlardı.

Bir süre sonra yönetici şöyle dedi: "Bununla birlikte, ben şahsen Xie Qingcheng'in ele geçirilmesinin fazlasıyla zor olduğunu düşünüyorum. Sanki her zaman başkalarının bilmesini istemediği bir sır saklıyormuş gibi."

"...Öyle mi düşünüyorsun?"

"Mm. İnsanlar genellikle akıllarında onalara yük olan bir şey olduğunda psikolojik olarak gergin olurlar. O yılın üç yüz altmış beş günü boyunca son derece sakin ve disiplinlidir; tam tetikte olmadığı bir saniye bile yok. Bu, tam olarak ağır zihinsel yükü olan kişinin ders kitaplarındaki tanımı."

Yönetici bir miktar sigara külünü savurdu: "Huzhou yayın kulesinde birlikte karşılaştığınız zorluklar ikinizi daha da yakınlaştırdı,ama gerçekten bilmek istiyorsan ona sormalısın."

Bu meseleden bahsetmeseydi iyi olurdu ama bahsettiği an He Yu'nun gözleri bir kez daha karardı.

Yönetici sordu: "Ne,sana bile söylemeyecek mi?"

He Yu yanıtladı: "Hayır. O kadar yakın değiliz."

Kuzeniyle yaptığı konuşma nedeniyle o günkü çekimler tamamlandığında He Yu'nun ruh hali gerçekten ortanın altındaydı.

Otele film yönetmeninin arabasıyla dönmedi. Bugün çekim yaptıkları yer odalarından o kadar da uzakta değildi, bu yüzden acil servis yöneticisiyle kaldı. Böylece iki kuzen geri dönerken yavaş bir yürüyüşe çıktılar.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin