107.
"Geçen yılın sonbaharında, ona ne olduğunu hatırlıyor musun?"
Geçen yıl Xie Xue'nin başına gelen en önemli şey Jiang Lanpei'nin onu neredeyse parçalamasıydı.
He Yu "Chengkang'ın akıl hastanesi." dedi.
"Güzel. Bir süredir onun akıl hastalığına neden olabilecek bir ilaç olan RN-13'e maruz kalmasının ne zaman mümkün olabileceğini düşünüyordum. Küçük bir dozdu, tek seferlik bir şeydi. Aldığı ilaç yeni ve değiştirilmiş bir ilaçtı. Sonunda Jiang Lanpei'nin o sırada söylediklerini düşündüm. Hala hatırlıyor musun bilmiyorum."
He Yu, o kadının deliliğinin gölgesini yeniden görmüş gibiydi.
Elinde kan damlayan bir bıçak tutan kırmızı elbiseli kadın, Liang Jicheng'in cesedi ayaklarının altına ve baygın Xie Xue kollarındaydı.
Bilinçsizdi.
Komadaydı.
Aklından elektrik geçti ve Xie Qingcheng'in hatırlatması ve bakışları altında He Yu aniden hatırladı.
"O sırada Xie Xue'ye bir miktar ilaç verdiğini söylemişti!"
Ölen kadının sesi odada yankılanıyor gibiydi, o sırada ikisi arasında yankılanıyordu.
Hem Xie Qingcheng hem de He Yu, bu ifadeyi birbirlerinin gözlerinde gördüler, akbabalar gibi süzülüyor, üzerlerine anıların gölgelerini düşürüyordu.
Kadın alaycı bir gülümsemeyle şöyle demişti: "... Onu kandırıp ofise gelmesini sağladım ve bakmadığı bir anda içeceğine özel bir ilaç kattım. Tabii ki ilacın ne olduğunu biliyorum. Akıl hastalarını küçümsemek siz normal insanların yaptığı en saçma şey. İlacı çok iyi tanıyorum. İtaat etmediğim zamanlarda o Liang denen adam bana bir bardak içirirdi."
Bir buz mağarasına düşmek gibiydi, tüyler ürperticiydi.
O zamanlar herkes bunun sıradan bir ilaç olduğunu düşünmüştü. Sonuçta Xie Xue'nin kan testlerinde herhangi bir bozukluk yoktu.
Ama kimse bunun özel bir ilaç olacağını düşünmemişti. Muhtemelen yeni bir ilaçtı, psikotropik bir ilaçtı, dolayısıyla o tür bir yerde ortaya çıktı ve Jiang Lanpei üzerinde Liang Jicheng tarafından deneysel olarak kullanılmıştı. Ve son olarak bunu Xie Xue'de kullandı.
RN-13 değildi ama R-13'ün bir türevi olması gerekiyordu ve normal testler onun varlığını tespit edemiyordu.
Sonuç olarak, araştırma için en iyi fırsat kaçırılmıştı.
"Xie Xue'nin şu anda çok fazla sorunu yok ama gelecekte bu sorunları yaşayıp yaşamayacağını kimse bilemez. Xie Xue'nin hastalığını şimdi tedavi edebilmek için o yeni ilacın moleküler formülünü veya ürünün bir örneğini bulmak gerekir."
Xie Qingcheng, "Bulunamazsa, başka yapılabilecek bir şey yok." dedi.
"Bunu bana yeni bir ilacın örneklerini veya moleküler formülünü bulmanda yardım etmemi istediğin için söyledin, değil mi?"
Xie Qingcheng hemen cevap vermedi, çakmakla oynuyordu.
Orijinal hikayeyi He Yu'ya anlatmıştı, ancak gerçekte bunun nedeni yalnızca He Yu'nun durum hakkında soru sormak için inisiyatif almasıydı ve aynı zamanda He Yu'nun yardımıyla normal koşullar altında kendisinin yapamayacağı birçok şeyi yapabileceğini bildiği içindi.
Ancak He Yu'nun yardımını istemek onun için çok rahatsız ediciydi. Yayın kulesinde ondan yardım istemenin psikolojik gölgesini taşıyordu ve o zamandan beri ilişkileri bir felakete dönüşmüştü. Bir daha asla temiz olmayacaktı.