13. 💎FELAKETTEN HAYATTA KALDIK💎
Xie Qingcheng itfaiyecilerle ip merdivenden inen son kişiydi.
Aşağı indiği an, alevler çoktan onların olduğu yöne yaklaşmaya başlamıştı, yoğun ve dalgalı duman gözlerini açık tutmayı zorlaştırıyordu. Ayağı güçlükle yere değdikten sonra, kurtarma çalışanları yarasını incelemek için ona doğru koştu.
Kalabalığın ortasında, Xie Qingcheng,birkaç hemşire ve doktor tarafından çevrelenmiş Xie Xue'yi gördü. Hemen oraya koştu. "O nasıl?"
"Ve siz..."
"Ben onun abisiyim."
"Oh-oh-oh, endişelenmeyin, o şimdi iyi. Vitalleri stabil, kanındaki ilacın etkisi azaldığı an uyanacak."
Ancak o zaman Xie Qingcheng rahat bir nefes verebilmişti.
Sağlık görevlileri bu uzun, çıplak göğüslü adamı baştan aşağı süzdüler. Arzulara sahip olmak çok doğaldı, bunun için doğru zaman olmasa da. Böyle yakışıklı bir adama birkaç kez daha bakarlarsa daha hızlı çalışabilirlerdi.
Fakat Xie Qingcheng iyi orantılı omuzları ve sırtı, gümüş tokalı kemerinin içine doğru uzanan uzun, ince beliyle ne kadar çekici göründüğünün farkında değildi. Hem soğuk hem de erkeksiydi ve genelde, nasıl göründüğünü ya da diğerlerinin bakışlarını umursamazdı.
Hatta, sağlık görevlileri ona bakmayı sürdürmesine rağmen, Xie Qingcheng Xie Xue'ye bakmayı bitirdikten sonra, yine alevlerle yıkanan Cheng Kang Psikiyatri Hastanesine dönmüştü.
Xie Qingcheng, ateşler içinde kalan çatıya bakmak için başını kaldırdı, bir an için, kalbinde sayısız duygu alevlenmişti. Ayrıca görüş alanında, henüz kurtarılamayan hastaların pencere pervazlarının üzerinde korku içinde çığlık attıklarını ve metal parmaklıklarla güvenli bir şekilde kapatılmış kanatlara vurduklarını görebiliyordu.
"Yardım edin!!"
"Kurtarın bizi! Yangın! Yangın buraya ulaşmak üzere!"
"Henüz ölmek istemiyorum... Yalvarıyorum size, lütfen beni kurtarın!"
Parmaklıklar başlangıçta hastaların pencereden atlayıp kaçmalarını önlemek için kurulmuştu, ancak şimdi zamanında kurtarılmalarının önündeki en büyük engel haline gelmişti. Bir ip merdiven kurmak ve insanları genellikle yaptıkları gibi hızla pencerelerinden dışarı çekmek imkânsız olduğu için, artık tek seçenek binaya girerek ve bina sakinlerini kurtarmak için odaların her birinin kilidini açarak hayati tehlikeyi göze almaktı.
Korkunç umutsuz çığlıklar, Cheng Kang Psikiyatri Hastanesini, Jiang Lanpei'nin laneti altında dünyadaki bir arafa dönüşmüş gibi görünüyordu.
Çarşaf odasına en yakın koğuşta yaşlı bir adam durmadan feryat ediyor, annesine ve babasına sesleniyordu. Yaşlı adamın bunaması vardı ve sık sık delilik nöbetleri geçiriyordu, bu yüzden çocukları ondan çekinmiş ve onu buraya göndermişlerdi.
Belki de kalbinde belli belirsiz, ölümüne sevineceklerini biliyordu.
Uzun zaman önce ölmüş annesi ve babası, onu bu dünyada gerçekten seven tek kişilerdi. Bu nedenle, ölüm yaklaşırken bir çocuk gibi hıçkırdı ve bağırdı, durmaksızın annesi ve babası için çığlık attı...
İtfaiyeciler pencereyi zor gücüyle kırmaya yeltendi, fakat çok geçti...yaşlı adamın odası, yangının çıkış yerine çok yakındı ve kalabalık izlerken, bir eli metal parmaklıklara ulaşmaya çalışır halde, yükselen alevler tarafından yutulmuş, olduğu yerde kalmıştı...