24💎

36 5 0
                                    

24.

"Dün gece, Altın Manolya Köşkü sakinleri, polise iki el silah sesi duyduklarını bildirdi. Polisler olay yerine vardıklarında, terk edilmiş konutta bir erkek ve bir kadın cesedi buldular. Cesetlerden, Yi XXXting, 52 yaşında; Liang XXXyong, 26 yaşında. İkili anne ve oğuldu. Cheng Kang Akıl Hastanesi eski idari müdürü Liang Jicheng'in eşi ve oğlu.

"Konutun içinde ölen iki şahıs tarafından yazılmış intihar mektupları polislerce ele geçirildi. Her ikisinin de Cheng Kang davasına karıştıklarından cezadan kurtulmak amacıyla intihar ettiklerinden şüpheleniliyor..."

Bir hafta sonu akşamı, Xie Qingcheng yüksek hızlı trende otururken telefonunda bir haber makalesi için anlık bildirim aldı.

Hafifçe kaşlarını çattı ve makaleyi açtı.

Makale çok uzun değildi; genelde olduğu gibi, konu ne kadar ciddiyse kelimeler o kadar az olurdu.

Liang Jicheng'in karısı ve oğlu...

O gün Cheng Kang Akıl Hastanesi'nde, genç hemşirenin, Liang Jicheng'in karısı ve bir oğlu olduğunu söylediğini hatırladı; He Yu'nun, Xie Xue'nin tanıştığı "Liang Jicheng"in sahtekar olduğunu fark etmesini sağlayan şey buydu.

O ikisi gerçekten de intihar mı etmişlerdi...

Bu olayla ilgili bir şey Xie Qingcheng'i biraz huzursuz ediyordu ama sonuçta o bir polis memuru değildi ve yazıdaki detaylar da çok azdı; makale düşük pikselli bir fotoğraf bile içermiyordu. Bunun üzerine düşünmek istese bile düşünebileceği bir ipucu yoktu.

Bu nedenle, telefonunu kapattı ve yumuşakça iç çekti. O günki Cheng Kang Akıl Hastanesi'nin çatısındaki alevler gözlerinin önünde parlıyormuş gibiydi.

Jiang Lanpei histerik bir şekilde kıkırdıyor yirmi küsur yıl boyunca kimsenin onu görmeye gelmediğini söylüyordu; kimse onu düşünmemişti.

İntikamcı bir hayalet olmak ve tüm Cheng Kang'ı cehenneme çevirmek istemişti.

Bu bir tür dünya dışı karmik ceza mıydı?

"Merhaba, bu G12xxxx numaralı servis treni. On dakika sonra Hangshi İstasyonuna varacağız. Lütfen eşyalarınızı toplayın ve trenden ayrılmaya hazır olun. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler. Bir sonraki istasyon, Hangshi İstasyonu."

Yüksek hızlı trenin anons sesi, Xie Qingcheng'i düşüncelerinden ayırdı.

İnmek için kibarca izin istedikten sonra, yanında oturan genç kızın yüzü kızararak kenara çekildi. Hediye kutusunu tutarak koridorda yürüdü ve trenden inmek için bekledi. Sonuçta Cheng Kang davası artık geçmişte kalmıştı, bu yüzden Liang Jicheng'in karısı ve oğlu meselesini aklından çıkardı.

.

.

He Yu'nun katıldığı yapım, küçük bütçeli bir web dizisiydi.

Senarist acemiydi, yönetmen acemiydi ve oyuncular da acemiydi...Bütçe çok az olduğundan ya da hiç olmadığından, tüm oyuncular ve ekip tamamen yeniyken, sahne ekipmanları tamamen eskiydi.

Ancak acemi olmanın da güzel yanları vardı; herkes eşit derecede deneyimsiz olduğundan, yüzleri, dumanla dolu ünlü ziyafetlerinin yağıyla lekelenmemişti ve ayakkabılarının tabanı henüz pudralı şöhretin çamuruna batmamıştı.

Kalplerinin çoğu hâlâ göğüslerindeydi, yalnızca ince bir et tabakasına sarılıydı;

ne kadar samimiyete sahip olduklarını söylemek zor olsa da en azından tamamen sahte değillerdi. Xie Xue'nin söylediğine göre, genel atmosfer oldukça güzeldi.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin