28💎

34 5 0
                                    

28.

Xie Qingcheng arkasını döndü. Ne tesadüf, bugün mezarlıkta indirimli satış mı vardı? Herkes sürüler halinde mezarlığa geliyordu.

Önünde duran bir avuç kişi, Huzhou Tıp Fakültesi'nden eski meslektaşlarıydı.

Dürüst olmak gerekirse, onlara meslektaş olarak atıfta bulunsa da aslında meslektaş sayılmazlardı; daha çok, beyin cerrahisinde bulunan Qin Ciyan'ın öğrencileriydiler ve bu yüzden, Xie Qingcheng ile aynı bölümde değillerdi.

Xie Qingcheng "...Görüşmeyeli uzun zaman oldu" dedi.

Bu doktorlar arasında, o gece acil bakım ünitesinde Xie Qingcheng'in serumunu değiştiren hemşire Zhou da vardı.

Beklendiği gibi, Hemşire Zhou gerçekten Xie Qingcheng'le göz göze gelemiyordu. Oldukça öfkeli bir tavra sahipti ve son derece açık sözlü bir insandı, bu yüzden bir süre boyunca ona dik dik baktıktan sonra kendini sormaktan alamadı. "Xie Qingcheng, bu ne demek oluyor? Ne... Ne yapıyorsunuz bırada, Qin-laoshi'nin mezarında?"

"....."

"Çabuk buradan çıkın. Sizin gibi birisi Qin-laoshi'nın mezarına saygı sunmamalı."

Xie Qingcheng cevapladı, "Saygı sunmak gibi bir niyetim yok. Sadece yanlışlıkla buradan geçmişim."

"Siz---!"

Bu kişinin bu şekilde konuştuğunu duyunca, kenarda duran doktorlar da daha fazla dayanamadılar.

İçlerinden bir tanesi küçümsemeyle güldü. "Profesör Xie, Huzhou Tıp Fakültesi'nde hayatını yaşıyor olmalı, değil mi?"

"Öyle ki mezarlığa gelip etrafta dolaşacak kadar boş zamanınız bile var: eğitimciler gerçekten doktorlardan daha rahat."

Xie Qingcheng onlara serinkanlılıkla baktı, "Millet, sorununuz ne? Suç mu işledim ya da yanlış bir şey mi yaptım? Eğer Qin Ciyan olmak istiyorsanız, o zaman gidin ve olun. Herkesi onun adımlarını takip etmeye zorlamaya gerek yok."

"Xie Qingcheng!" Bunu duyunca, Hemşire Zhou'nun daha çok nutku tutulmuş gibiydi, ata benzer suratı daha da uzadı, "Hiç utanman yok mu!"

Xie Qingcheng yanıtladı, "Ben aydın biriyim, kendimi savunma duygum var."

"... Gidin, hemen buradan gidin!"

"Bu doğru! Ve bir daha sizi burada görmemize izin vermeyin!"

Genç doktorlar duygularını kontrol edemiyorlardı, neredeyse tam mezarlığın ortasında Xie Qingcheng'ı ölene kadar boğacaklardı, yaygara o kadar yükselmişti ki mezarlık görevlilerinden birisi oraya geldi.

Griler içindeki mezarlık görevlisi kavgayı aceleyle durdurdu. "Ne yapıyorsunuz, ciddi ve saygılı olmayı unutmayın! Ve sesinizi alçaltın!"

Konuşurken, uzaktaki bir levhayı işaret etti.

Daha sonra oldukça manalı bir şekilde konuştu, "Bu şekilde davranmak, dinlenen kişileri rahatsız eder; herhangi bir borcunuz ya da kininiz varsa, gidip dışarıda halledin. Mezarlıktan dışarı çıktığınız an, istediğiniz kadar ses yapabilirsiniz, burada bağırmayı kesin!"

Hemşire Zhou'nun gözleri neredeyse kafasından dışarı fırlayacaktı, "Mezarlıktan dışarı çıktığı an onu görmek isteyen kim? Sadece yüzünü görmek bile öfkeden boğulmama sebep oluyor..."

Xie Qingcheng sakin şekilde cevapladı, "Sizin aptal yüzlerinizi görmek de beni çok şanssızz hissettiriyor."

"Xie Qingcheng, sen---!"

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin