100.
He Yu, tatil için neden Xie Qingcheng'in evine gitmek istediğini söyleyemedi.
Artık aşk-nefret ilişkisi ve yatmaları sona erdiğine göre, Xie Qingcheng ile de bazı şeyleri açıklığa kavuşturması gerekiyordu.
Yapımdan ayrılmadan önce, Xie Qingcheng'e onu bir daha yapmak istemediği bir şeyi yapmaya zorlamayacağına ya da daha açık bir ifadeyle, onu seks yapmaya zorlamayacağına söz verdi.
Bir süredir ikisi yalnız kaldıklarında neredeyse her zaman sözlü yerine fiziksel olarak iletişim kuruyorlardı.
Artık fiziksel etkileşim sona erdiğine göre teorik olarak He Yu'nun Xie Qingcheng'e olan ilgisi önemli ölçüde azalmış olmalıydı.
Ama sanki onu daha çok görmeyi istiyordu.
Belki de onları hala güçlü tutan, yalnızca ikisinin bildiği sırdı? Bilmiyordu.
Telefonunu birkaç kez ileri geri dolaştırdı ve gün boyunca birkaç dakikada bir kontrol etti.
Xie Qingcheng mesajlarına yanıt vermedi.
Bütün gün geçmesine rağmen hala cevap gelmemişti.
Bu, Xie Qingcheng'in onu reddetmesinin oldukça net olduğu anlamına geliyordu.
Tatili He Yu ile geçirmeye hiç niyeti yoktu.
He Yu pes etmedi ve gece saat dokuza kadar bekledi, sonunda dayanamadı ve Xie Qingcheng'i aradı.
"Mesajımı gördün mü?"
"Hey, ne mesajı?" Diğer tarafta birisi konuştu, bu aslında Xie Xue'nin sesiydi.
Bir yıl önce olsaydı He Yu, Xie Xue'nin sesini duyunca bu kadar hayal kırıklığına uğrayacağı bir günün geleceğini asla düşünmezdi.
"Telefonu Profesör Xie'ye ver, ona söyleyecek bir şeyim var."
"Profesör Xie duş alıyor." Xie Xue'nin ruh hali iyi değildi ve "Eğer söyleyecek bir şeyin varsa öğretmenin Xie'ye söyle, o da aynı." dedi.
Duş alıyor...
He Yu, bilinçsizce Xie Qingcheng'in duşta geniş omuzları, uzun bacakları, ince ve dar beli ve boynunun arkasındaki küçük bir kırmızı beniyle ayakta durduğunu düşünmeye başladı.
Kalbi ısındı.
"Alo?" Ona cevap vermediğini gören Xie Xue onu teşvik etti. "Alo? Bir şey söyle."
He Yu sakin ve kayıtsız görünmeye çalıştı; "Ona gerçekten söylemem gereken bir şey var, onu çağırıp telefonu ona ver."
"O zaman daha sonra tekrar arayabilirsin."
"Acil bir durum."
Xie Xue'nin terliklerini giyip banyo kapısına gitmekten başka seçeneği yoktu, kapıyı biraz açtı, elini içeri soktu ve başını eğerek şöyle dedi: "Ge! Acil bir çağrın var."
He Yu telefonda, duş suyunun sesini ve adamın boğuk tepkisini duyabiliyordu.
Bir an için sahneyi hayal etti ve adamın kristal su damlacıklı ellerinin telefonu aldığını hayal edebildi, banyodaki sıcak sisin telefon hattı boyunca buharlaşarak yüzünü biraz ısıttığını hissetti.
Telefonda bir çatırtı sesi duyuldu ve ardından Xie Qingcheng'in sesi duyuldu.
"Merhaba."
"... Xie Qingcheng..." He Yu'nun boğazı bir anlığına banyo yapan adama karşı duyduğu ani arzu nedeniyle gerildi, ama aynı zamanda adamın daha önce ona karşı duyduğu küçümseme yüzünden de gerilmişti.