110.
İkisi, Xie Qingcheng ve He Yu, arabada sessizce oturuyorlardı.
Hapishaneye girmeden önce ikisinin de içi umut doluydu. Ancak nihai sonucun böyle olmasını beklemiyorlardı.
Shah Hong yakın zamanda saldırıya uğramıştı.
He Yu, Xie Qingcheng ile konuşurken somurtkan ve soğuk bir yüzle ellerini direksiyonda çaprazladı. "Daha önce onu araştırırken buna benzer bir şey yoktu. Birisi beni takip ediyor.
Xie Qingcheng yan koltukta uzandı ve pencereden geceye baktı.
Karanlığın sonu yokmuş gibi görünüyordu.
"Beni takip edeceklerini her zaman biliyordum, bu yüzden her yerde tetikteydim, hatta Sha Hong ziyaretinin bir yapım için olduğunu söyledim ve her zaman gardiyanlara ikinci ziyareti erkene almaları için baskı yaptım, ama..."
"İşe yaramaz" dedi Xie Qingcheng.
"Ağlarından kaçan bir balık olduğunu anlamak için Sha Hong'un geçmişini biraz araştırmaları yeterli olurdu. Buraya geldin ve Yayın Kulesi'ndeki olaydan beri seni çok yakından izliyor olmalılar. Bence bunu bana daha önceden söylemeliydin"
He Yu sinirle konultu "Ama ilk etapta seni bu işe karıştırmak istemedim."
Sigarasını almak üzere olan Xie Qingcheng'in eli bir anlığına durdu ve şaşkınlıkla He Yu'ya baktı.
Başarısız olduğunu bilen He Yu öksürdü ve sert bir şekilde konuştu. "Beni durduracağını düşündüm ayrıca sigarayı bırakabilir misin?"
Xie Qingcheng kutuda kalan son sigaraya baktı ve teslim oldu.
Sigarayı tekrar cebine koydu, kaşlarını ovmak için elini kaldırdı, yorgun bir şekilde iç çekti ve He Yu'ya başka bir şey söylemedi.
He Yu, "Xie Xue'nin bu günlerde nasıl?" dedi.
"Ateş aralıklı ve biraz iyileşince tekrar yükseliyor" Xie Qingcheng gözlerini kapattı ve iç çekerek başını kaldırdı. "Şu an için çok büyük bir sorun yok ama bu daha uzun sürerse çok sorunlu olacak."
Bir an durdu, He Yu'ya bakarken uzun kirpikleri düştü. "Xie Xue hakkında hâlâ bu kadar endişeleneceğini düşünmemiştim. Kavgadan sonra artık onunla etkileşime geçmek istemeyeceğini düşündüm."
He Yu'nun artık Xie Xue ile etkileşime girme niyetinde olmadığı doğruydu ama sonuçta Xie Xue onun eski arkadaşı ve Xie Qingcheng'in kız kardeşiydi, bu yüzden bu konunun RN-13 ile hiçbir ilgisi olmasa bile boş duramazdı.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra şöyle dedi. "Sonuçta o kadar yıldır birlikteyiz ki, onun için endişelenmem normal."
Xie Qingcheng ona baktı.
Bu gözlerde az çok bir şaşkınlık ayrıntısı vardı.
He Yu onun bakışını fark etmedi, bu yüzden aniden depresif ruh halini iyileştirmek için arabanın kontrol ekranına tıkladı ve bir müzik açtı.
Çıkan ilk şarkı, son birkaç gündür defalarca dinlediği " My heart will go on" oldu.
~Her gece rüyalarımda seni görüyorum, seni hissediyorum...~
Şarkı onları anında hayatlarının tehdit altında olduğu o soğuk ve sert ana geri döndürdü. Ve atmosfer aniden garipleşti.
He Yu şarkıyı dinlerken yavaş yavaş onu endişelendiren Sha Hong olayını düşünmeyi bıraktı.
Şarkının ortasında Xie Qingcheng bir an sessiz kaldı ve şunları söyledi. "Sha Hong meselesi için kendini fazla suçlama, senin ve benim kontrolüm dışında olan bazı durumlar var."