💎76
"Sana bir soru soruyorum! Bunca zamandır onunla mı yaşıyordun?"
He Yu'nun yüzündeki ifade oldukça belirsiz bir hal almıştı.
Neredeyse başka bir alevlenmenin eşiğindeymişgibi görünüyordu.
Yeni doktorunun duygusal durumunu dengelemesi on günden fazla sürmüştü, ancak "eski doktorunun" mantığını yok etmesi yalnızca bir saniye sürmüştü.
Xie Qingcheng'i sarsılmaz bir bakışla sabitledi.
Xie Qingcheng de onunla soğuk bir şekilde yüzleşirken geri adım atmadı.
Sonunda Xie Qingcheng elinde sigarasıyla sakince ona baktı. "He Yu. Şunu anlasan iyi olacak."
Kül ince parmağının bir dokunuşuyla aşağıya doğru süzüldü. "Kiminle olursam olayım, seni hiç ilgilendirmez."
"......"
O anda He Yu açıklanamaz bir şekilde Xie Xue'yi düşündü. Önceden Xie Xue'den hoşlanmıştı ama Xie Xue onu yalnızca sıradan bir arkadaş olarak görüyordu.
Daha sonra beklenmedik olaylardan sonra Xie Qingcheng ile yatmaya başlamıştı ama geriye dönüp baktığında geçilmez bir sisin içine düşen kişi kendisiydi ve Xie Qingcheng üstünlüğü yeniden ele geçirmişti.
Bir keresinde Xie Qingcheng'i parçaladığığını ve onu bütünüyle yuttuğunu düşünmüştü. Ama gerçekte asla çözülmeyecek bir avuç dolusu kar, asla erimeyecek bir ağız dolusu buz yuttuğunu kim bilebilirdi?
Buz yemek çok kolaydı, tek yapmanız gereken onu karnınıza doğru yutmaktı ama o buz sindirilemiyordu. Bunun yerine
organlarınızı ağrıyana kadar donudurup vücudunuzdaki tüm kanın soğumasına neden oluyordu.Xie soyadlı birinin eline düşmeye mahkum muydu?
Havadaki gerilim o kadar yoğundu ki bıçakla kesilebilirdi.
Sonunda sessizliği bozan Chen Man oldu.
Memur Chen biraz şaşkın olmasına rağmen yine de He Yu'yu tanıdı. "...Um... Merhaba. Tekrar karşılaştık...Sen de prodüksiyon için teknik danışmanlık mı sağlıyorsun?"
He Yu ona cevap verme zahmetine girmedi, yalnızca Xie Qingcheng'e soğuk, nefret dolu ve inatçı bir bakış attı.
Xie Qingcheng başını çevirdi. "Chen Man, tam zamanında geldin. Çok fazla içki içmiş, alkol kokuyor. Lütfen onu odasına geri götür. Burada sarhoş bir şekilde öfkelenmesine izin verme."
He Yu'nun alkol gibi kokmasının tek nedeni, ziyafetteki havanın alkole doymuş olmasıydı. Kendisi neredeyse sıvı hiçbir şey içmemişti.
Ama Chen Man buna inanmıştı; aksi takdirde ne tür bir normal insan Xie-ge'sıyla bu şekilde konuşmaya cesaret edebilirdi ki?
Memur Chen, "Sana geri dönmene yardım etmeme izin ver, oda kartın nerede?" dedi.
He Yu, sanki bakışlarıyla doğrudan adamın vücudunu delmek istiyormuş gibi görünerek Chen Man'i hemen uzaklaştırdı.
"Xie Qingcheng, sarhoş öfkesine kapılmayacağımı biliyorsun. Sana bir soru soruyorum."
Gözleri sakin görünüyordu ve sesi sabit çıkıyordu ama gözleri olan herkes onun kalbindeki öfke alevlerini fark edebilirdi.
He Yu çok öfkeliydi - Xie Qingcheng'in istediği yer ve zamanda ortaya çıkmasını kabul edebilirdi - sonuçta Xie Qingcheng onun için özel birisi değildi; ondan hoşlanmıyordu bile.