46💎

26 6 0
                                    

💎46

He Yu gerçekten de delirmişti.

O dehşet gecesinden bu yana pek çok gün geçmişti; Aslında hastaneden taburcu olalı uzun zaman olmuştu ama kimseye söylememişti ve evine de dönmemişti.

O an herkes ona iğrenç ve sahte görünüyordu. Huzhou şehir merkezinin yeni bölgelerinden birinde, anahtarları aldıktan sonra bile çok sık ziyaret etmediği bir dairesi vardı. Şu anda orada tek başına yaşamayı seçmişti.

Xie Qingcheng'in videolarını gördüğünde derinden etkilenmişti ama aklı başına geldikten sonra bunu kabul etmeyi reddetti.

Hastanede biraz sakinleştiğinde yanlış anlayanın kendisi olup olmadığını merak etmişti.

Belki de suç örgütü Xie Qingcheng'in geçmişini çarpıtmıştı ve o videoyu başka bir amaç için kullanıyordu. Xie Qingcheng aslında öyle bir insan değildi.

Böyle bir beklentiyle, son umuduna tutunarak eve gitti; bizzat kendisi bunu kontrol etmek istiyordu ve kimsenin onu rahatsız etmesini istemiyordu.

Ancak geçmişten kazıp çıkardığı şeylerin videoda gördüğü buzdağının görünen kısmından çok daha acımasız olmasını beklemiyordu.

Gerçek fazlasıyla korkutucuydu.

Ne kadar çok araştırırsa, hastalığı o kadar şiddetlendi.

Masanın üzerinde semptomlarını kontrol altına alacak ilaç vardı. Birkaç hap aldıktan sonra bir daha dokunmamıştı.

Çünkü kesinlikle hiçbir etkisi olmadı.

Kişisel araştırmasının sonuçları, benlik duygusunu daha da yok etti, öyle ki bu artık hapların kontrol edebileceği bir şey değildi.

Sanki kalbinin üzerinde liken büyümüş , sanki tüm duyuları uyuşmuş gibi hissetti. Öldürmek istiyordu, kan içmek istiyordu; birdenbire ahlak ve yasalar tamamen anlamsız gelmeye başladı.

Bu doğru; Psikolojik Ebola'nın alevlenmesi sırasında hayatı bile önemsiz görünüyordu; Ölümden bile korkmuyordu, öyleyse toplumsal kurallarından neden korksundu ki?

He Yu siyah bir koltukta oturuyordu. Telefonu birçok kez çalmıştı, Xie Qingcheng'den gelen tüm aramalar ve mesajlar vardı ama hiçbirini açmadı veya okumadı.

Sadece başını kaldırıp önündeki beyaz duvara baktı.

Yaklaşık beş metre yüksekliğindeydi ve o kadar genişti ki sinema salonlarındaki dev ekranlara benziyordu.

Ve şu anda yoğun bir şekilde paketlenmiş mesaj görüntüleriyle kaplıydı.

Bu, son birkaç yılda bulut aracılığıyla yasa dışı teknolojiyi kullanarak kurtarabildiği her şeydi-

Xie Qingcheng'in özel mesajları.

He Yu hakkındaki mesajlar...

He Yu elit bir hackerdı, her zaman bu tür olağanüstü bir yeteneğe sahipti, ancak bu yeteneğe sahip olması onu sürekli kullanması anlamına gelmiyordu; tıpkı toplumda cinayet işleyebilecek pek çok insanın olması gibi ama gerçekte kaç tanesi katil olurdu?

He Yu'nun kalbinde, geçmişte sınırı hiç aşmadığı net bir çizgi vardı. Sadece o tozlu kapıları açıp içeri adım attığında içeride nasıl bir manzara olduğunu gördü.

Gördükleri kanının donmasına neden oldu.

Çok fazla zaman geçmesine ve kurtarılan mesajlar eksik olmasına rağmen, gördükleri zaten fazlasıyla yeterliydi.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin