82💎

28 6 0
                                    

💎82

Daha doğrusu, Xie Qingcheng'in duvarın arkasından söylediği sesi olmasaydı öyle olurdu.

--

Xie Qingcheng, "Sorun değil, görüşürüz" dedi.

"Ge, Biraz daha uyumalısın, dün gece neredeyse hiç uyuyamadın."

"Bu kadar saçmalık yeter, hadi gidelim. Bugün hiçbir şey yapmıyorum, döndüğümde dinlenebilirim." Xie Qingcheng'in sesi durakladı, "Bavulun nerede?"

"Elbise dolabında."

"Yanında getirmen gerekiyor mu? Yoksa öğleden sonra onu almaya gelecek misin?"

"Geri dönmeyeceğim, çekimden sonra direkt setten ayrılacağım. Annem, büyükbabamın bu gece Huzhou'ya geleceğini söyledi."

"Tamam." Xie Qingcheng, "Senin için ben taşıyacağım, hadi gidelim" dedi.

Kapı tekrar açıldı ve kapandı. İki kiş inin ayak sesleri ve bavulun tekerleklerinin yere sürtünme sesi, yavaş yavaş uzaklaşıyordu.

He Yu aniden yatakta doğruldu, saçları darmadağınıktı.

Yanlış duymamıştı; Xie Qingcheng, Chen Man'e Grup B'de eşlik ediyordu.

Dün Chen Man, Xie Qingcheng'i görmeye gelmişti ve bugün Xie Qingcheng onu uğurluyordu.

O kahrolası eşcinsel Chen Man, gitmeden önce son bir kez onu iğrendirmek zorundaydı.

He Yu'nun yatağında ölü taklidi yapma arzusu anında ortadan kayboldu. Hala şiddetle kana susamış bir ateşle yanıyor olmasına rağmen yüreği alev alev yanan dürtüyle ayağa kalkıp odadan ayrılmaya karar verdi.

O da sete gitmek istiyordu.

Chen Man'in teknik rehberlik sağladığı son sahne bir polis akademisinde geçiyordu. Tamamı denetim gerektiren birkaç yüz figürandan oluşan büyük bir topluluktan oluşan film, yakındaki gerçek bir polis akademisinin kampüsünde çekiliyordu.

He Yu tazelenip sete vardığında, şafağın ilk ışıkları çoktan ufukta belirmeye başlamıştı.

Bir bölümün çekimlerini yeni bitirmişlerdi ve ekip sahneyi bir grup figüranla kapatırken diğerleri dinleniyordu.

O kadar kalabalıktı ki He Yu ilk başta Xie Qingcheng'i görmedi. Ancak tüm bölgeye baktıktan sonra Chen Man'le birlikte beyaz erik çiçeği ağacının altında duran adamı keş fetti.

Xie Qingcheng sırtı ona dönük olarak durmuş ve pembe bulutlarla dolu şafak vakti gökyüzünün altında Chen Man'e bir şeyler söylüyordu.

He Yu, konuşmalarının sadece belli belirsiz kısımlarını duyabilecek kadar uzaktaydı.

"... Her şey yoluna girecek, Ge, bu sadece bir gösteri ve yüzünü filme çekmeyecekler."

Xie Qingcheng bir şeyler söylüyordu ama He Yu onu net bir şekilde duyamıyordu.

Chen Man'in gülümsemesi daha da parlaklaştı, "Bunu benimle dalga geçmek olarak mı, filmdeki rolümü tamamlamam için bir hediye olarak mı düşüneceksin?"

Bu sefer Xie Qingcheng'in sesi duyulabiliyordu. "Sen bir aktör değilsin, neden bir kapanış hediyesine ihtiyacın olsun ki?"

Chen Man ne tür bir kapanış hediyesi istemişti?

He Yu yaklaştıkça her şey daha da netleşti.

Tam o anda Xie Qingcheng de arkasını döndü; artık o düz sırtlı siluet değil, Xie Qingcheng'in yakışıklı özellikleri ortaya çıktı.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin