79💎

33 6 0
                                    


💎79

Küçük geçici dinlenme çadırının içi.

Xie Qingcheng ve He Yu karşı karşıya oturuyordular.

Muhtemelen Yönetici Huang, He Yu'nun yapım ekibinin azımsanmayacak derecede acı çekmesine neden olan çetrefilli rolü üstlendiği gerçeğinden dolayı gizlice sevinmişti.

Bu tür bir rolün ekran süresi çok azdı ve üzerinde çalışılan küçük bir rolden başka bir şey değildi, ancak zorluğu astronomikti.

Ayrıca önemli bir seks sahnesi de içeriyordu ve bu da onu birçok insan için otomatik olarak sakıncalı hale getiriyordu. Oyuncu yönetmeni bu rol için sinema okulundan öğrenci almaya çalıştığında çoğu gelmeyi reddetti. Ekstralar arasından birini işe alabilseler de, sonuçlar muhtemelen son derece utanç verici olacaktı. Ayrıca senaristte karakteri "nazikçe zarif bir görünüme ve asil bir duruşa sahip, yakışıklı bir suç patronu" olarak tanımlamıştı; bu kadar kısa bir sürede bu kadar önemsiz bir yardımcı role böyle bir aktörü nerede bulabilirlerdi? Yani aslında son derece can sıkıcı bir sorundu.

Sonunda, He Yu'nun bunu yapacağını söylemesi, gerçekten de uzun bir kuraklığın ardından gökyüzüne tatlı yağmur yağmasına benziyordu. Yönetici Huang nasıl tütsü yakıp Yönetici Lü'ye bolca teşekkür etmezdi?

Gerçekte bir seks sahnesinin çekimi için çok fazla detaylı çalışma yapıldı. Çekimler başlamadan önce her şeyin çok net bir şekilde tartışılması gerekiyordu: Soyunmak mı, soyunmamak mı? Striptiz nasıl yapılır?
Soyulmuş giyim eşyaları nereye gitmeli? Oyuncular ne tür duyguları canlandırmalı? Tutkulu olmaları mı gerekiyor? Alaycı mı? Aceleci mi? Ölçülü mü? Son derece deneyimli ve tamamen kontrole sahip mi? Yoksa deneyimsiz ve ne yapması gerektiği konusunda tamamen bilgisiz mi? Kameralar çalışmaya başlamadan önce tüm bunların somut bir şekilde ortaya konması gerekiyordu.

Çekimler başlamadan önce yönetmen özellikle He Yu'dan tüm bu konulardaki durumunu kendisine iletmesini istedi. Konuşmalarının ardından müdürün gözleri adeta yaşlarla doldu: Yönetici Huang böyle bir cankurtaranı nereden bulmuştu?

He Yu'nun neredeyse hiçbir koşulu yoktu ve yönetmenin kusursuz bir iş birliğiyle dikkatle ortaya koyduğu tüm gereksinimleri kabul etti.

Kameraların arkasında olup bitenleri incelediğini ve yönetmenlerin karşılaştığı zorlukları, özellikle de ortaya çıkan zanaatkarlık duygusunu çok iyi anladığını söyledi özellikle de yönetmen işlerini mükemmel bir şekilde yürütmeye çalıştığında çok iyi anladığını söylemişti.

Bu yüzden öne sürdüğü tek şart, olay yerindeki psikiyatri uzmanı Xie Qingcheng ile uzun, başbaşa bir sohbet etmesiydi.

"Bildiğiniz gibi hiç deneyimim yok." He Yu, sanki "Saf ve İyi Kalpli" kelimelerini giysiye dönüştürüp kendi üzerine örtmüş gibi aşırı bir alçak gönüllülükle konuştu.

"Herkesin başına bela açma konusunda çok endişeliyim, bu yüzden Profesör Xie'den bana önceden bu sahne hakkında bazı ipuçları vermesini istiyorum."

O kadar saf görünüyordu ki "seks sahnesi" kelimesini bile söyleyemeyecek kadar utanıyordu.

Oradaki herkes bu sefer Genç Efendi He'ye gerçekten yük olduklarını hissetti.

Bakın bu ne kadar erdemli bir çocuktu; sanat uğruna bedeninin kutsallığını feda ediyordu.

Çocuğun bu kadar küçük bir isteği olduğuna göre yönetmen nasıl reddedebilirdi?

Hemen Xie Qingcheng'den gelip ona özel psikolojik rehberlik vermesini istedi.

Bu, bir suç patronunun başdüşmanının karısıyla ilişkisi içeren bir açık hava sahnesiydi.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin