49💎

29 6 0
                                    

💎49

He Yu genellikle bu tür para israfına yol açan, parfüm kokan kuruluşlardan hoşlanmazdı ama şimdi yalnızca burası ona insan dünyasının bedensel sıcaklığını biraz olsun hissettirebiliyordu.

"Genç Efendi He."

"Merhaba Genç Efendi He."

Sunucu saygıyla özel odanın kapısını açtı ve onu başını eğerek, gözlerini kaldırmaya bile cesaret edemeden karşıladı.

Skynight Club, şarap havuzlarının üzerinde vücutların kıvrandığı, lüks ve çöküş yuvasıydı. Tamamen üst düzey bir eğlence mekanı olarak işletiliyordu, ancak çalıştırdığı tüm sunucular şık giyinmiş ve konukları ağırlamada ustalaşmıştı ve zemin kattaki dans pistinde eğlenmek için gelenlerin tümü tipik olarak yakışıklı erkekler ve güzel kadınlardan oluşuyordu. Birçoğu kendi zamanlarında sahneye çıkmaya oldukça istekliydi ve bu bireyler arasında özel bir ilişki haline geldiğinde  gecenin ortasında çiftler arasında aranan  bir zevk ve romantizmdi değil mi? Tesadüfi bir karşılaşma? Yani müdahale etmek kimsenin haddine değildi.

Bu nedenle, Skynight Club'ın ön kapılarının önünde her zaman lüks araba akıntısı olurdu; kodamanların arabalarının koltuklarına bastırılmış pek çok; soluk, süt rengi bacak çifti, onlar geceye doğru arabayı sürerken bir gülümsemeyle onlara sokulurdu.

He Yu bu gece buraya kötü niyetle gelmişti, çünkü çamura batmak onun içinde kendine zarar veren türden bir heyecanı ateşlemişti.

Bu tavır, bütün gücüyle, var gücüyle çalışıp, sınavlardan hiçbir zaman iyi sonuç alamamış bir öğrencinin tavrıyla aynıydı. Ne kadar çabalamış olursa olsun
Daha önce, ilerlemeye devam etmesini sağlayan tetikleyici unsur nihayet yok olduğunda, giriş sınavını bir kez daha geçemediğinde, o da umutsuzluğa kapılmıştı.

He Yu sonunda bunu çözmüştü. Sırf güzel yalanlar duymak için neden bu kadar acı çekmesi gerekiyordu?

Skynight Club gibi bir yerde, oturduğu anda insanlar ona yaklaşmak için takılıp düşüyorlardı; bütün gece boyunca her türlü hoş konuşmayı ve tekrarlanmadan tatlı tatlı dillendirmeleri duyabiliyordu. Kendine yalan söylemesine hiç gerek yoktu; Para harcadığı sürece ona yalanlar söylemekten mutluluk duyan pek çok insan vardı.

Xie Qingcheng gibi yarı yolda kaçmazlardı ve kaçışı sırasında ücret eksikliğini de küçümsemezlerdi.

"Genç Efendi He, bunlar ekibimdeki en parlak sunucular. Özel odanıza hizmet vermekten sorumlu olacaklar, dolayısıyla ihtiyacınız olan bir şey varsa lütfen onlara bildirmekten çekinmeyin."

He Yu kanepeden kalkma zahmetine girmedi, görevli müdürün onun iznini aldıktan sonra iki sıra sunucuyu getirmesini kayıtsız bir ifadeyle izledi.

Bunlar, eğlence mekanının üst düzey personeliydi ve hepsinin farklı türde görünüşleri ve tavırları vardı. Gülümseyerek içeri girdiler, ve onları teker teker tanıştıran müdürün arkasında durdular.

Yönetici herkesi tanıştırdıktan sonra kurnazca vedalaştı ve kapıyı arkasından kapattı.

"Genç Efendi He, bugün oynamak istediğin bir oyun var mı?"

Müşterilerinin ifadesi oldukça düşmanca olmasına rağmen, bu iyi eğitimli sunucular onu hassasça konuştururken yine de tatlı gülümsemelerini korudular.

Kısa bir anlık sessizliğin ardından He Yu gülümsedi, "Hadi biraz içki içelim. Hepinizin burada böyle garip bir şekilde durmasına neden olduğum için kendimi kötü hissediyorum."

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin