38💎

35 6 0
                                    

💎38

Zhang Yong'un ölümünün fotoğrafı çoktan kaybolmuştu. Artık geriye kalan tek şey son kan kırmızısı harfti.

L.

Mendili bırak ölüm oyununun son turu resmen başlamıştı.

"Bana L için derlediğiniz şüphelilerin isim listesini söyleyin."

Yatak odasının içinde, Xie Qingcheng bir elini duvara dayayıp diğerinin parmak uçlarını şakağına bastırarak keskin bir şekilde bir ciğer dolusu dumanı içine çekti. Şeftali çiçeği gözleri, uzaktaki yayın kulesinin üzerine bulaşmış kanlı ışığa gözlerini hiç kırpmadan baktı.

Kaptan Zheng, telefonda ona ciddi ve samimi gelen bazı sözler söyledi.

Xie Qingcheng duygularını kontrol etti. "Bu saçmalık hakkında seninle konuşmayacağım. Bana isim listesini ver."

"......"

"Kısa bir süre önce Huzhou Üniversitesi'nde bulduğum bir ziyaretçi defterini polis karakoluna bıraktım. İçinde birisi Jiang Lanpei'nin imzasıyla WZL'nin yakında öldürüleceğini yazmıştı. Polisin işine yarayacağını düşündüm, o yüzden getirdim. Bunu benden saklamana gerek yok; bu
tür bir kitap hiç bir sebep olmadan oraya konulmaz, özellikle de bugünkü cinayet videosuyla eşleşen bir mesaj içeriyorsa."

"Xiao-Xie..."

"Bu muhbirinizin bıraktığı bir mesajdı, değil mi?"

Xie Qingcheng tam ayağını basmıştı; diğer adam tek bir inkar kelimesi bile söyleyememişti..

Xie Qingcheng gıcırdayan dişlerinin arasından konuştu: "Yani hepiniz WZL'nin öldürülme tehlikesiyle karşı karşıya olduğunun çok önceden farkındaydınız ama belki muhbirin istihbaratı da tam olmaktan çok uzaktı. Bildiklerini kitaba sizin şifreyi çözmeniz için uyarı olarak yazabilirdi. Mesajdan şimdiye kadar günleri sayarsak, hepiniz bu mesaj üzerine çok uzun zaman, hedeflerin  isim listesini daraltacak kadar uzun zaman düşünmüş olmalısınız. Zheng Jingfeng, bana o listenin sende olmadığını söylemeye cesaret etme."

Kaptan Zheng uzun bir iç çekti. "...Senden bir şey saklamak imkansız, Xiao- Xie. Dinle; nasıl hissettiğini anlıyorum. Senin yerinde başkası olsaydı o da dayanamazdı. Fakat..."

Zheng Jingfeng konuyu değiştirirken, Xie Qingcheng'in sigarasının bigmeye yakın yanan ucu parmaklarının kenarlarını yaktı, yanık onu hafifçe titretti.

"Ancak gizliliği korumalıyız..."

Xie Qingcheng aniden sertçe konuştu ve nadiren görülen bir tedirginlik ortaya çıkardı: "Gizlilik mi? Hangi gizlilik? Annemle babam öldüğünde hiçbir şey bulamadınız ve sonunda bunun sadece bir araba kazası olduğu sonucuna vardınız! O zamanlar hepinizle ne kadar çok
konuştum? Bir cevap aramak için şimdiye kadar ne kadar çabaladım? Hepiniz her şeyi biliyordunuz ama bir parça kanıt bulamadınız! Bunca yıl sonraya kadar... Küçük bir kız kardeşim vardı, o yüzden sonunda pes ettim, ancak bu kadarını yapabilirdim... Ama şimdi bu insanlar gözlerimin önünde sorun çıkarıyorlar ve sen hala benimle gizlilik hakkında konuşmak mı istiyorsun ?"

"Xie Qingcheng, sonuç ta sen bir polis memuru değilsin, sakinleşmen gerekiyor..."

"Ben siktiğimin bir kurbanın oğluyum!"

"......"

"Bugün ailemi öldüren kişilerin kimliğini bana söyleyebilecek birini bulabilirim." Alnını buz gibi pencere çerçevesine bastırırken Xie Qingcheng'in gözleri kırmızıydı. "Sen söyle! Nasıl sakin kalabilirim?"

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin