102.
Li Ruoqiu ilk başta genç adamı tanımadı.
Sonuçta He Yu, uzun zaman önce tanıştığı lise öğrencisinden çok farklıydı ve kendine gelip "Oh, sen misin?" demesi biraz zaman aldı.
Kadın biraz utanmıştı.
Ancak He Yu utanmadı ve gülümsedi.
"Li Teyze, benim, merhaba."
"....."
Küçük tavşanın ağzı çok zehirliydi. Li Ruoqiu'ya bu yaşta en fazla abla denilirdi.
Ama sanki ona bir şeyler hatırlatırmış gibi ona teyze demeyi tercih etmişti.
Li Ruoqiu, "Çok büyümüşsün. Seni en son gördüğümde hâlâ küçük bir çocuktun." dedi.
He Yu hafifçe gülümsedi ve hiçbir şey söylemedi.
Li Rouqiu, "Birbirimizi yıllardır görmedik."
He Yu, "Uzun zaman oldu."
Li Ruoqiu ve genç adam bir an birbirlerine baktılar. Kadın duygusal olarak dengesizdi ama He Yu'nun gözlerinin doğru olmadığını hemen fark etti.
Bu his....
Nasıl söyleyebilirdi?
Sanki biraz tanıdıktı.
Bir an düşündü ve bunun kendisine sorun çıkarmaya gelen genç kıza benzediğini düşündü, Li Rouqiu benzerliği fark ettiğinde şaşırdı.
Çocuğun ona neden o gözlerle baktığını bilmiyordu.
Li Rouqiu konuştu "Sen, bu gece Yeni Yılı ailenle geçirmeyecek misin?" Ona sormadan önce biraz tereddüt etti.
He Yu çok kolay yanıt verdi. "Hayır, Xie Ge ile birlikteyim."
"Ama...."
Li Ruoqiu başka bir şey soracaktı ki Xie Qingcheng onun sözünü kesti.
"Benimle gel."
Li Ruoqiu sadece pes etmek zorunda kaldı ve Xie Qingcheng, Xie Xue'yi aramaya gitmeden önce birkaç saniye uyarıcı bir bakışla yan tarafındaki He Yu'ya baktı .
Xie Xue, Li Ruoqiu'dan ölesiye nefret etse de, Xie Qingcheng gibi o da birilerinin başları dertteyken, onları tekmeleyecek biri değildi. Ağzının kenarları şişmiş ve dişlerinden biri gevşemiş olan Li Rouqiu'nun dövüldüğünü bildiğinden
Li Rouqiu'yu yakındaki bir otele götürüp, onunla ilgilenmek için iki gün kalmayı kabul etti.
Tüm hazırlıkları yaptıktan sonra Xie Qingcheng evde tek başına oturdu ve sigara içti.
Kimse onu rahatsız etmeye gelmedi, Li Teyze mantıklı biriydi ve He Yu da teyzeler ve amcalar tarafından sohbet etmek için çağrılmıştı.
Dışarıdaki kalabalık, mümkün olduğu kadar az önce hiçbir şey görmemiş gibi davranarak, ona mümkün olduğu kadar rahatsız etmemeye çalışarak kısık sesle sohbet ediyorlardı.
Gece yarısı kar yeniden yağmaya başladı ve pencereler sis yüzünden yavaş yavaş bulanıklaşmaya başladı, sadece pencerenin kırmızı çiçekleri
açıkta kaldı.
Xie Qingcheng'in gözleri sis kadar bulutluydu ve duşa gitmek için kalktığında ince parmakları son sigarayı sıktı.
Oda dumanla doluydu, çok fazla sigara içmişti, biraz şarap içmişti ve gerçekten kötü bir ruh halindeydi. Uykuya dalması uzun zaman aldı.
Radyoda "Unforgettable Tonight" şarkısı söylenmeye başladığı anda kapı açıldı.