141. KALP ATIŞI
Xie Qingcheng aniden ikisinin nasıl kaçabileceğinin bir yolunu düşündü.
Daha önce hiç umudum yoktu ama düşen kirişler ve ağır demirler tüm durumu değiştirdi.
-Bu şeyler o kadar ağırdı ki tüm kapı panelini kırabilirlerdi, peki tahtayı ve demiri İngiliz anahtarına sabitlerlerse ne olurdu? Bir bireyin çekmesinin yerini alabilir mi?
Xie Qingcheng bunu fark ettikten sonra hemen ceketini ve He Yu'nun çıkardığı ceketi bağladı ve bir düğüm oluşturdu, ardından onu bir ağır tahta parçasına bağladı ve ağır ahşabı İngiliz anahtarına bağladı.
Acil durum anahtarını çekmek için çok fazla güç gerekiyordu ve bodrumda daha önce ona bu kadar ağırlık verebilecek hiçbir şey yoktu.
Ama şimdi aşağıya doğru bastırılan bir tahta parçası vardı ve İngiliz anahtarı da tahtayla birlikte yavaşça aşağı iniyordu ve henüz en alt noktasına ulaşmamış olmasına rağmen kapı henüz aşağıya inmemişti. He Yu, Xie Qingcheng'in ne istediğini zaten anlamıştı. yapmak istedim.
Hemen bağırdı: Bu iyi bir fikir! -Sonra vücudunu indirdi, ağzını ve burnunu kapattı ve etrafa düşen tüm ağır demir parçalarını toplayıp ağır ahşaba asmaya başladı.
Ağır nesneler birikmeye devam ederken, İngiliz anahtarı nihayet batmaya başladı ve ikilinin gergin bakışları altında İngiliz anahtarı kritik kırmızı çizgiye battı.
Bir düdük duyuldu!
Yüksek bir çığlık duyuldu.
Kapı nihayet bu anda yavaşça açıldı. Xie Qingcheng ve He Yu rahat bir nefes aldı; Daha fazla düşünüp sevinecek vakitleri olmadı, hemen merdivenleri çıkıp dumanla dolu bodrumdan kaçtılar.
-Xie Ge! sen sen...
Chen Man, onun gözyaşlarını silmek ve duygularını sakinleştirmek için kapıda bekliyordu, hiç ayrılmamıştı. Bir ses duyduğunda hemen başını kaldırdı, kıyafetleri darmadağın olmasına rağmen He Yu ve Xie Qingcheng'in bodrumdan dışarı fırlamasını beklemiyordu.
Şok oldu ama çok sevindi ve video kaydını elinde tutarak biraz kekeledi:
-...sen...bu...
Xie Qingcheng yukarı çıkar çıkmaz nefesi kesildi ve bodrumdaki yangının her şeyi yakmasını önlemek için ağır yanmaz kapıyı hızla kapattı.
Hem o hem de He Yu çok fazla duman solumuştu, özellikle de sağlığı başlangıçta pek iyi olmayan Xie Qingcheng ama şimdi yüzü bile anormal derecede solgun görünüyordu.