Bu sırada Xie Qingcheng, Meiyu Özel Hastanesinin VIP odasındaki bir hastayı ziyaret ediyordu.
Xie Xue uyuyordu.
Şimdilik durumu ciddi olmasa da RN-13'ün ilk kontrolü diyalize benzer bir tedavi gerektiriyordu. Tedavi süreci çok zorluydu ve hastanın direnci önemli ölçüde azalırdı, bu nedenle Xie Xue kaldığı süre boyunca sıklıkla uykulu haldeydi.
Xie Qingcheng onu uyandırmaya kıyamadı, bu yüzden yatağının yanına sevdiği bir buket sarı gül koydu ve battaniyesini onun için düzeltti.
Rüyasında, sanki onun nefesini hissetmiş gibiydi ve battaniyenin altına daha da büzülerek "Gege..." diye mırıldandı.
Xie Qingcheng'in eli hafifçe durakladı ve bir süre sonra onun saçını okşadı.
"Sorun yok, Gege senin için ilacı en kısa sürede bulacak."
Xie Xue yüzünü onun eline sürttü, kendini bir yavru kedi gibi ovuşturdu ve sonunda uykuya daldı.
Xie Qingcheng bir sürehastane odasında onun yanında oturdu ve sonra ayrılmak zorunda kaldı.
Huang Zhilong Şirketini incelemek için zaman ayırması gerekiyordu.
O zamanlar Wang Jiankang, kırsal kesimden birçok yetim kızı Huzhou'ya göndermişti; Ve bu kızların hepsi orada Huang Zhilong'un karısının okuluna gitmişti ve çok tuhaf bir şekilde yakın zamanda ölen kadın oyuncu da Huang Zhilong'un şirketindendi....
Koridordaki pencere pervazının yanında durdu ve insanların, kadın oyuncunun ölümü hakkında yazdıklarını okumak için telefonunu açtı.
Aslında Huang Zhilong'un statüsü göz önüne alındığında bu konunun ona herhangi bir sorun yaratmaması gerekirdi ancak Huang Zhilong son zamanlarda biraz şanssızmış gibi görünüyordu. İlk olarak Dava Filmi yapımında bir kaza olmuştu ve Hu Yi ölmüştü. Üstüne Prodüksiyonun genel müdürü ve genel yayın yönetmeni olan iki kadın kaybolmuştu ve nerede oldukları hâlâ bilinmiyordu.
Hu Yi'nin ebeveynleri özellikle güçlü ve baş belası kişilerdi. İksi de oğullarını çok seviyorlardı ve Huang Zhilong'u rahat bırakmayacaklardı.
Dava henüz çözülmemişti ve bu çift, hem internette hem de gerçek dünyada Huang Zhilong'a sorun yaratıyordu. Gösteriş dünyasındaki ilişkilerin çoğu kâr odaklıydı ve çok az samimi bağ vardı. Huang Zhilong'a her zaman "Bay Huang" diyen insanlar, artık onu gördüklerinde kaçıyorlardı. Böylece şirketinin hisseleri birkaç kez düşüşe geçmişti.
Ve tüm bunların üstüne en ünlü kadın oyuncularından birisi tuhaf bir şekilde ölmüştü.
Eğer Xie Qingcheng, Qingli İlçesinde bir şeyler bulmamış olsaydı, Huang Zhilong'un fail değil de kurban olduğundan şüphelenirdi.
Şu anda sosyal medya platformlarında Huang Zhilong ve Şirketini kötüleyen birçok insan vardı ve bazı şüpheli söylentiler yayılmaya başlamıştı.
Xie Qingcheng bir süre göz attı ve söylentilerden biri onun dikkatini çekti.
Aslında bu bir söylenti değildi, Zhilong Şirketi'nin yıllar içinde mağdur ettiği sanatçıları anlatan, ölen kadın oyuncunun hayranlarının acı ve öfkeyle derlediği bir yazıydı.
Bilmeyen herkes şok olurdu, şirket karanlık toplulukların en karanlığıydı. Hayranlara göre Huang'ın şirketi son derece "otoriter" özelliğe sahipti. Sanatçılarının çok itaatkar olması gerekiyordu. Güçlü bir bağımsızlık duygusuna sahip olamazlardı, şirketin onlardan söylemelerini istedikleri şeyleri söylemek zorundalardı ve sosyal medyaları kendileri tarafından yönetilmiyordu, şirket temsilcileri tarafından yönetiliyor ve düzenleniyordu.