💎48
Çok acıtıyor.
Sözleşme hakkındaki yalan, Xie Xue hakkındaki gerçek, Xie Qingcheng'in aldatmacası, arkasına bile bakmadan gitmesi...
Sanki son on dokuz yılı bir rüyada yaşamış gibiydi. Kendini çok iyi gizlediğini ve herkesi aldattığını düşünmüştü ama gerçekte aldatılan zavallı delinin kendisiydi .
He Yu başını tuttu ve tuzağa düşen kana bulanmış kapana kısılmış bir canavar gibi acı bir şekilde uludu. Boğazından çıkan ses o kadar boğuk ve perişandı ki, gözlerindeki çılgın delilikle karışık bir kafa karışıklığı olduğundan insana bile benzemiyordu. Köşede kendine sarılarak oturdu, sanki soğuktan korkuyormuş gibi kendi içine kıvrıldı.
Hangi inanç dolu sözler?
Hepsi yalandı.
Hangi sıcaklık?
Bir illüzyondu!
O bir deliydi, sanrısal bir sakattı; Yaralarını farkına bile varmadan herkese gösteren çirkin, gülünç, saçma, komik bir aptal!
O an, dış dünyadan izole edilmiş , göbek bağı kesilmiş , nefes alamayan, sonsuz bir bunaltıcı boğulmaya sürüklenen, annesinin karnında ölmek üzere olan bir fetüs gibi son derece acınası görünüyordu. Sadece su altından bağırabiliyordu ama karadaki kimse onu duymuyordu.
Sadece kendine sımsıkı sarılabiliyordu, hissedebildiği tüm sıcaklık sadece kendisinden geliyordu...
Kendine verdiği teselliden başka bir şey değildi bu.
Saçını çekiştiren He Yu uzun bir süre olduğu yerde dondu, benlik duygusu giderek karardıkça gözleri kızardı ve kızardı. Sonunda ağlamayı bıraktı ve sakince oturdu, tavana bakmak için başını geriye doğru eğdiğinde vücudu açıldı.
Sonra ayağa kalktı.
Vitrin dolabına baktı; dayanılmaz derecede sefil silüeti yansımıştı.
Korkunç derecede yabancı.
Yüksek bir patlama!
Kemiklerindeki bastırılmış karanlık ve şiddet, yan taraftan metal bir süsü alıp sanki delirmiş gibi dolaba vurduğunda aniden ortaya çıktı!!
O anda sanki şeytani ejderha zincirlerinden kurtulmuş gibiydi. İçindeki şeytani ejderha mağaradan çıktı ve göğe doğru yükseldi, kükreyip intikam dolu bir yağmur fırtınası yarattı - He Yu tamamen deliliğe gömülmüştü, evdeki hemen hemen her şeyi parçalayıp süreç boyunca yarasını daha da derinden açarken ulumuştu.
Mide bulandırıcı kan kokusu havayı doldurmuştu ama umurunda değildi.
Perdeleri indirdi, televizyonu parçaladı, eline geçen her şeyi yerle bir etti.
İç benliğinin ölümünü anmak için elbette bazı adaklar sunulmalıydı.
Bu delilik dolu enerji boşalımının ne kadar sürdüğünü bilmiyordu ama bu binanın ses yalıtımı ne kadar iyi olursa olsun, alt kattaki komşusu daha fazla dayanamadı ve koşarak kapıyı çaldı. He Yu aniden kapıyı itti, pencereden söktüğü çelik boruyu tutan elinden kan damlıyordu, bir çift kan çanağı gözle komşusuna bakarken arkasındaki oda darmadağınıktı.
"Size nasıl yardımcı olabilirim?"
Komşu o kadar korkmuştu ki bacakları dayanamadı, neredeyse altına işeyecekti ama He Yu onu yakasından yakaladı ve yukarı çekti.
He Yu'nun kanı lüks ipek geceliğine boyanırken komşunun burnuna ağır metalik bir koku doldu.
He Yu tekrar tehditkar bir şekilde sordu.