💎53"He Yu, sen... kaybol... defol!"
He Yu defolmadı; bunun yerine eğildi ve o gözlere uzun bir süre baktı.
Daha sonra eli daha da aşağıya, Xie Qingcheng'in buz gibi metal kemer tokasına doğru kaydı, açarken sert bir şekilde tık sesi çıkardı.
"....."
Xie Qingcheng gözlerini kapattı, başından vücudunun geri kalanına doğru bir aşağılanma dalgası yayıldı.
Ama hissettiği uyarılma hâlâ gerçekti. Vücudu hormonlarının ve ilacın kontrolüne geçmişti ve artık ona ait değildi. Bu tür aşırı bir rahatlama isteğini bastırmanın hiçbir yolu yoktu.
Bu arada He Yu, onun arzuya verdiği nadir tepkilerin her birine dalmıştı. Bu, onda onunla daha fazla oynama dürtüsünü uyandırdı; her ne kadar erkeklerin vücutları onu tiksindirse de, yine de elini bacakları arasına bastırıp Xie Qingcheng'in yüzüne baktı ve cevabını tamamen bilmesine rağmen ona bir soru sordu.
"... Xie-ge, sekse karşı ilgisiz değil miydin?"
"O halde neden bana baskı yaptığını hissedebiliyorum?"
Daha aşağıya eğildi.
Kulağına nefes verdi; "Üstelik, ben bir erkeğim" dedi.
Xie Qingcheng o kadar öfkeliydi ki ölmek istedi.
"Bırak..." diye hırladı, "Sikeyim... bırak beni..."
He Yu, Xie Qingcheng'i kışkırtmaya çalışıyordu ama o baştan çıkarılmaya gerçekten alışık değildi. Vazgeçti ve onun yerine Xie Qingcheng'in dudaklarındaki kanı emmek için eğildi. Xie Qingcheng bundan kaçmak için zorla başını çevirdi ve He Yu'nun dudaklarının terden ıslanmış yumuşak kulak memesine baskı yapmasına neden oldu, yakıcı sıcaklığı kafa derisini karıncalandırmasına neden oldu.
"Neden benden kaçıyorsun? Sanki daha önce öpüşmemişiz gibi."
He Yu yüzünü geri çevirdi, sonra başını indirdi ve dudaklarını bir kez daha bir araya getirdi.
Kana susamışlık sadece patolojik bir dürtüydü ama dudakları birbirine değdiği anda hissettiği heyecan metalik kan kokusundan daha zevk vericiydi.
Belki de insan doğası böyleydi. Yolu kapatan karanlık bir orman gördüğünüzde, onu yalnızca gölgeli, soyut ve yasaklı bulurdunuz.
Ama o ilk adımı attığınızda ve içindeki kır çiçeklerinin tiksindirici kokusunu duyduğunuzda, o tereddütlü adımlar hızlanırdı. Kendi kendinize, burası böyleymiş, korkulacak hiçbir şey yokmuş derdiniz, dolayısıyla önceki korkularınız hiç de önemli değilmiş gibi gelirdi.
Geçmişte de Xie Qingcheng'i öpmüştü ama o zamanlar ayık bir ruh halinde değildi ve çok fazla ayrıntıyı hatırlamıyordu. Ama bu sefer, öpüşmelerinin kaygan, yakıcı sıcaklığına gömülürken, kan bile hızla yalanıp kaybolduğunda, hâlâ bırakmadı.
O yumuşak, alkole batırılmış dudakları yalamaya devam etti; Xie Qingcheng çok soğuk ve inatçı bir insandı ama dudakları son derece yumuşaktı. Narin et, şarapla parıldayan yemişler gibi ağzında eriyecekmiş gibi görünüyordu.
He Yu yalnızca omurgasının tabanından yükselen, heyecanlandıran ve uyarılmayla karıncalanan hafif bir elektrik akımı hissetti. Ne yazık ki bu duygu çokta uzun sürmemişti çünkü aniden-!
Dudağı keskin bir acıyla zonkladı!
"...Xie Qingcheng, beni ısırmaya cesaret mi ettin?"
He Yu ağzının kanayan köşesini ovdu.