118💎

22 4 0
                                    

118.

He Yu'nun elini çiğneyen ayak ağır ve zalimdi, Yi Ah Wen'in çizmelerinin topuğu inceydi.

He Yu parmaklarının çıtırdamasını duyabiliyordu, kemiklerinin kırıldığı ve kanın anında fışkırdığı açıktı.

Neyse ki He Yu çocukluğundan beri acıya alışmıştı, bu yüzden bu düzeydeki işkence

onun için hiçbir şey değildi ve hâlâ çam gövdesine tutundu, dişlerini gıcırdattı ve tırmandı.

Yi Ah Wen gözlerini kıstı ve fırtınada He Yu'nun gerçek yüzünü gördü: "Piç, kılık değiştirerek dükkanıma gelme cesaretin var... Amacın neydi?"

He Yu kendi kendine bu kadının talihsiz olduğunu düşündü. Onu uçurumdan atmak üzere olduğu halde hâlâ ondan, ona karşı dürüst olmasını mı bekliyordu? Annesinin IQ'su bununki kadar düşük değildi!

Ama He Yu daha fazla elinin üzerine basmasını önlemek için konuştu; "Annenin ilişkilerini araştırmak için buradayım!"

Yi Ah Wen "Lanet olsun! Ölmek üzeresin ve dalga geçmeye cesaret mi ediyorsun?"

He Yu "...Kim dalga geçiyor?! Anneni araştırmaya geldim dedim! Annen!"

Yi Ah Wen bir an şaşırdı "Annem mi?"

Sonra kozasını kıran bir kelebek gibi, geçmişten kopmak için acele etti.

İfadesi daha sert ve şiddetli hale geldi. "Hayır benim bir annem yok."

"Lu Yuzhu'dan bahsediyorum!"

"...kimden bahsettiğin umurumda değil, hiçbiri benim annem değildi... hiçbiri!"

Bir kişi öfkelendiğinde, gözlerinin içinde cehennem gibi bir uçurum bulunabilirdi.

Yi Ah Wen, He Yu'yu cehennemine koydu ve şöyle dedi: "Unut gitsin, amacının ne olduğu umurumda değil, görmemen gereken bir şeyi gördüğüne göre, ölmek zorundasın!"

Bunu dedikten sonra tekrar silahını kaldırdı...

Gerçekten de ev yapımı bir silahtı.

Silahı aldı, içeriden şarapnel çıkardı ve içine yeni bir ev yapımı şarjör koydu.

Bir tıklama sesiyle ev yapımı silah dolduruldu ve Yi Ah Wen eğilip kararmış namlusunu He Yu'nun alnına dayadı.

"Üzgünüm Xiao Didi ama seni cehenneme göndermek zorundayım çünkü iyi bir hayat yaşamak istiyorum." Parmak büküldü ve tetiği çekti.

Bang!

Kıvılcımın parlamasıyla Yi Ah Wen aniden yere düştü ve her yere çamur ve su sıçradı. Kadının elindeki silah başarısız olmuştu ve He Yu tek atışla öldürülememişti.

Kadını tutan kişi, uyanan ve hala yaralı olan Xie Qingcheng'di.

Xie Qingcheng'in fiziksel durumu eskisi kadar iyi olmasa da dövüş becerileri hâlâ çok güçlüydü. Uzun bacaklarını büktü ve Yi Ah Wen'i çamur birikintisine bastırdı, yıldırımdan gelen ışık ışını gökyüzünü deldi. Central Plains'in sarı yamaçlarındaki bu topraklarında doğal manzara şehirdekinden çok daha muhteşemdi.

O yıldırım sanki evreni ikiye bölmüş ve uçurumu ağır bir kılıç gibi aşmış gibiydi.

Xie Qingcheng'in yüzü yıldırımla aydınlandı ve Yi Ah Wen bir an onu gördü; tıpkı annesinin arşivlerde Xie' Qingcheng'i ilk kez gördüğü zamanki gibi.

Kalbinin şiddetle titremesine engel olamadı.

Kostüm giyerken bile varlığı insanları titretecek kadar güçlüydü.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin