Xie Qingcheng uykuya daldıktan sonra He Yu odadan çıktı ve babasını aradı.
"Sorun ne?" Bir nedenden dolayı He Jiwei'nin sesi yorgun geliyordu.
He Yu "Beni travmatik yaralanmaları tedavi eden bir doktorla tanıştırabilir misin?"dedi.
"Yine mi yaralandın?"
"Hayır" He Yu ona çok fazla bir şey söylemek istemiyordu, "Sadece... Yayın Kulesi'nde yaşadığım yaralanma beni rahatsız ediyor ve kendimi biraz rahatsız hissediyorum, tam olarak iyileşmemiş olabilirim. Ciddi bir şey değil, Bu alanda güvenilir bir doktor tanıyor musun?.... Oh güzel, bana telefon numarasını gönderebilirsin, onunla kendim iletişime geçeceğim."
He Jiwei, Yanzhou'daki villasındaydı ve He Yu ile konuşmayı bitirdiğinde, iyi tanıdığı özel bir Amerikalı doktorla temasa geçti ve numarasını He Yu'ya gönderdi.
Lu Zhishu "Ne oldu?"diye sordu.
"He Yu" He Jiwei ona bakmadan kayıtsız bir şekilde cevapladı. "Kolundaki yara rahatsız ediyormuş, doktora görünmek istiyor."
Lu Zhishu bunu duyduğunda biraz hoşnutsuz hissetti.
"Neden Anthony'ye sormuyor? Sonuçta o onun özel doktoru..."
"Anthony onun sadece psikiyatristi, ona sormaması normal."
Lu Zhishu öyle düşünmüyordu. He Yu bağımsız bir çocuktu ve çok önemli bir şey olmadığı sürece ailesinden yardım istemesi imkansızdı.
Sanki gelişigüzel bir şekilde soruyormuş gibi sordu "He Yu son zamanlarda nerelerde? Ve kiminle?"
He Jiwei "Bilmiyorum." dedi.
Lu Zhishu "...."
He Li, annesinin He Yu hakkında bu kadar endişelendiğini duyunca kendini çok rahatsız hissetti. He Yu tarafından tehdit edilmiş olmasına rağmen hala öfkeliydi ve alçak sesle şöyle dedi: "Baba, Anne, abimin sizden gizli bir ilişkisi olup olmadığını hiç düşündünüz mü?"
He Li'nin söylediği bu olasılığı Lu Zhishu da düşünmüştü.
Bir kadın olarak bu konuda oldukça hassas sezgilere sahipti.
Daha önce film çekiminde He Yu'nun pek iyi olmadığını ve dikkatinin hep dağınık olduğunu fark etmişti, yemek yerlerken telefonunu yaklaşık otuz kırk kez kontrol etmişti. Ve Huang Zhilong ona He Yu'nun birdenbire odasını değiştirmek istediğini söylediğinde, Huang Zhilong'dan herhangi bir kadın olup olmadığını görmek için He Yu'nun odasını ve yan odalarını kontrol etmesini istemişti. Sonunda yan odalarda hiç kadın olmadığını ve He Yu'nun odasına herhangi bir kızın girmediğini öğrenmişti, bu da onu biraz daha rahatlatmıştı.
Ama şimdi He Li'nin bu söylediğini duyunca yeniden biraz endişelenmeye başladı.
Her ne kadar Bay Duan şu anda He Yu'yu kontrol etme konusunda oldukça rahat görünse de ve ondan sürekli olarak He Yu'yu izlememesini istemiş olsa da He Yu, Lu Zhishu'nun haberi olmadan aşık olursa ve bu konuda Bay Duan'a zamanında haber veremezse, muhtemelen Bay Duan onun hakkında pek iyi düşüncelere sahip olmazdı.
Gerçek şu ki, konu hakkında hiçbir şey bilmiyordu ve Bay Duan'ı hoşnutsuz etmeye cesaret edemezdi. Yapması gereken, böyle bir durumun olup olmadığını mümkün olan en kısa sürede doğrulamaktı.
Bu yüzden ilk önce He Yu'nun son zamanlarda nerelerde olduğunu kontrol etti.
Bunu öğrenmek çok kolaydı. Aldığı bilgiye göre He Yu Qingli İlçesine gitmişti ve oraya giderken Xie Qingcheng ile birlikteydi.