101.
Li Ruoqiu Yeni Yıl arifesinde evinden kaçmıştı.
Li Ruoqiu evli adamla birlikte olmakta ısrar etmişti ve sonunda adamın karısı tarafından keşfedilmişti. Bu adamın karısına olan sevgisi çoktan sona ermişti ve bu macera da evliliğini bitirmesi için son damla olmuştu.
Adam karısından boşandıktan sonra, Li Ruoqiu, sadece ismen adamın yeni karısı oldu ve çok sevgi dolu bir hayat yaşadı. Adam tatlı ve romantikti ve Xie Qingcheng'in onu şaşırtamadığı şeyleri diğer adamla telafi edebiliyordu.
Ayrıca onu çok sevdi ve adam en kötü durumdayken işinde ona yardımcı olmak için, Li Ruoqiu tüm değerli mücevherlerini sattı.
Küçük aileleri zenginleşti ve hayatları daha mutluydu.
Ta ki daha genç bir kız gelene kadar.
Kocasının kızla ne zamandır birlikte olduğu bilinmiyordu, ancak güzellik salonundayken yanlışlıkla, kocasınjn güzel kız öğrenciyi göğüslerini büyütmek için getirdiğini, görmüştü
Li Ruoqiu her şeyi güzel gözlerle görmeye çalıştı. Belki de işi için bunu yapması gerekiyordu. Sonuçta, şimdi bir mankenlik ajansı işletiyordu ve belki...
Bunu düşüncesini bitirmedi çünkü Adamın karanlıkta gülümsediğini, kızın yüzüne dokunduğunu ve "Göğüslerini büyütmelisin, bence bu şekilde daha mükemmel olacaksın." diye fısıldadığını görmüştü, o anda tüm hayalleri yıkıldı.
Boşandıklarında Li Ruoqiu, Xie Qingcheng'e; Aşkın umursamaz olması gerektiğini ve ahlakı, sorumluluğu ve başka her şeyi aşk için feda etmenin mümkün olduğunu söylemişti.
Sonra sorumluluk olmadan yaşanan aşkın şeytani meyvesini gördü, çiçekler solduktan sonra kötü sonuçları ortaya çıkmıştı.
Yeni Yıl Arifesinde genç kız, hamile vücuduyla sorun çıkarmak için onun evinin kapısına gelmişti.
Li Ruoqiu doğuştan yapısal olarak hamile kalamıyordu, acıttığı yerde bıçaklandığını hissetti ve kızla tartışmaya başladı. Her zaman onu şımartan ve sevgisini hak eden tek kişinin kendisi olduğunu söyleyen kocası ise o genç kızı ve rahmindeki günahlarının meyvesi olan oğullarını korumak için ona karşı çıktı.
Aşağılanmaya ve acıya dayanamayarak çabucak birkaç şey aldı ve evden ayrıldı.
Yüksek hızlı tren istasyonundaydı ancak nereye gideceğini bilmiyordu.
Ailesi çoktan gitmişti ve eski en iyi arkadaşı, zengin bir eş olduktan sonra kibirinden dolayı onunla iletişimini kesmişti.
O sırada aniden Xie Qingcheng'i çok özlemişti.
Bahar Şenliği nedeniyle hızlı tren bileti almak imkansızdı ve şimdi Şanghay'dan çok uzak olmayan Hangzhou'da yaşıyordu.
Ama harcayacak parası çok olduğu için MoYu Sokağı'na dönmek için taksiye bindi.
Onu böyle görünce şoför yol boyunca ona soru sormadan edemedi; "Güzellik, neyin var, kocan bu Yılbaşı Gecesinde sana kötü mü davrandı? Seni polise götürmeli miyim?"
Li Ruoqiu arabanın camının yansımasından kendine baktı.
Yıllar önce, yirmili yaşlarındayken, bir taksiciye dert yakınıyordu; "Oh! Kocam çok ilgisiz. Bugün Sevgililer Günü ve bana hediye almasını ya da bir buket çiçek göndermesini bile bilmiyor."
Taksici güldü: "Hanımefendi, çiçekler sizin için bu kadar önemli mi?Önemli olan size iyi davranması."
"Ama bana çiçek bile almıyor, bu nasıl iyi davranma olabilir?"