131

29 4 0
                                    

131.AŞK RAKİPLERİM BENİ BİR KENARA BIRAKIYOR

Xie Qingcheng sessizdi.

O yıl Chen Lisheng öldüğünde ve gömüldüğünde, Xie Qingcheng bunu kendi gözleriyle gördü ve cesede otopsi yaptırarak ölen kişinin Chen Lisheng olduğunu doğruladı.

Dahası, 10.000 adım geriye gidersek, Chen Lisheng hâlâ hayattaysa neden bu videoyu Chen Man'e daha önce göndermedi?

Bu sessizlikte Chen Man yavaş yavaş kendine geldi.

Duygularını bastırdı ve şöyle dedi: Üzgünüm, vay canına, cesaretimi kaybettim. Umarım o... hala hayattadır.

Xie Qingcheng bir fincan sıcak çay doldurdu ve ona getirdi, biraz içmesini işaret etti ve sonra şöyle dedi: Sorun değil Chen Man, bana bu kadar fazla açıklama yapmana gerek yok, anlayabiliyorum.

一Xie ge, ama gerçekten merak etmeden duramıyorum, ya hayatta kalma şansı hala milyonda bir ise? Ayrıca biliyorsunuz ki Zheng ekibinde her zaman gizemli bir muhbir olmuştur. Bu videoyu aldığımdan beri, o gizemli muhbirin benim gege'im olup olmadığını merak ediyordum ve ben... Chen Man çay fincanını bıraktı ve aniden başını eğdi, gözlerinden yaşlar geliyordu.

"Bunun gerçekçi olmadığını biliyorum ama video kurye şirketindeki izleri kontrol ettim, parmak izleri topladım ve biyokimyasal analiz yaptım; Kuryenin herhangi bir kişisel bilgiye sahip olmadığı ve oldukça profesyonel takip önleme yöntemleri kullandığı ortaya çıktı. Kardeşimin mükemmel bir polis memuru olduğunu düşünüyorum ve eğer o olsaydı bunu yapabilirdi; Chen Man durakladı, ama...

一Ama aynı zamanda onun o olmayacağını da yüreğinde biliyorsun.

一 ...一Chen Man şaşırmıştı一 Peki bu şarkı sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?...

'Yazı taklit edilebilir. Yazının gerçekten de Ge'niz tarafından yıllar önce bırakılmış olması, ancak videonun çoktan başka birinin eline geçmiş olması da mümkündür.

"一Chen Man, ge'n gitti. Gerçek bu.

Chen Man gözlerini kapattı.

Evet, her yıl Chen Lisheng'in mezarına birkaç kez gitti; sadece kış gündönümünde ve Qingming'de değil, aynı zamanda endişelendiğinde de. Chen Man, Chen Lisheng ile konuşmak ve bir süre mezarının önünde oturmak için mezarlığa gidiyordu.

O ve gegesi aynı anneden doğmasa da, iki kardeşin iyi bir ilişkisi vardı, bu yüzden gegesinin cesedinin gömüldüğünü kendi gözleriyle görmüş olsa bile Chen Man, gizemli muhbirin onu öldürdüğünü ummaktan kendini alamadı. Dage dışında açıklanmamıştı.

Xie Qingcheng ona şunları söyledi: Dahası Chen Man, muhbir sizin geniz olsa bile bu kadar yıl sonra size videoyu göndermesinin imkansız olduğunu hiç düşündünüz mü?

Chen Man başını eğdi...

Aptal değildi, eğer Chen Lisheng'in o zamanlar elinde bu kadar önemli bir video olsaydı, bu bilgiyi arşivlenmesi için polis karakoluna vermesi ve polisten Huang'ı soruşturmasını istemesi gerektiğini yüreğinde biliyordu. bu bilgiyi kendine saklamak yerine.

Chen Lisheng o sırada zaten polise güvenmemiş olsa ve bu önemli videoyu onlara vermemiş olsa bile, hala hayatta olduğu sürece son on yıl içinde videoyu teslim edecek güvenilir bir polis memuru bulmalıydı. Didi'nin büyümesini beklemek yerine ona o videoyu gönder.

Genel olarak, Chen Lisheng'in gizemli muhbir olduğu fikri heyecan verici olsa da, sakinleşip dikkatlice düşündüğünde bunun tamamen savunulamaz olduğunu anlayacaktı.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin