32💎

39 5 0
                                    

32

Ne kadar üzgün olursa olsun He Yu yine de sonraki Pazartesi, omzunda asılı çantasıyla yandaki tıp fakültesine gitti ve kapıyı çaldı.

Kapıya en yakın öğretmen "Girin" dedi.

He Yu, zarif ve kibar bir tavırla konuştu; "Merhaba, Profesör Xie'yi arıyorum."

"Xie Qingcheng, o senin öğrencin."

Xie Qingcheng ofisin iç odasından çıktığında He Yu onun gözlük taktığını görünce biraz şaşırdı.

Xie Qingcheng geçmişte miyop değildi.

"İyi br zamanlama." Xie Qingcheng net bir şekilde konuştu "İçeri gel."

Gözlükler yüzünden He Yu ona birkaç kez daha bakmaktan kendini alamadı. Onlarla oldukça yakışıklı görünüyordu; onu daha az sert ve daha bilge gösteriyorlardı, öyle ki He Yu ona baktığında daha az sinirlenmişti.

Ne yazık ki Xie Qingcheng ağzını açıp konuş maya başladığında yine o katlanılmaz tavırla karşılaştı. "Bu ders materyallerini kullanarak sınıf için birkaç powerpoint sunumu hazırlamanı istiyorum.
Ayrıca burada bilgisayar ortamına geçilmesi gereken bazı belgeler de var.
İçinde çok fazla tıbbi veri var, ancak tarayıcıyla görüntüyü metine çevirme uygulamalarının doğruluğuna güvenmiyorum çünkü görüntüler metine dönüştürülürken hataların oluşması kolaydır. Çalışmaları elinle yazarak geçirdikten sonra mutlaka kontrol et, anlaşıldı mı?"

He Yu, masasının üzerindeki kalın tıp kitapları yığınına baktı. Çoğusu künt cinayet silahı olarak kullanılabilecek kadar kalınlardı.

"Profesör Xie, teknolojinin insanları özgürleştirebileceğini biliyor musunuz?"

Xie Qingcheng, Genel Psikoloji ve Sosyal Psikoloji kitaplarının birer kopyasını masaya vurarak sallanmasına ve bilgisayarın titremesine neden oldu.

"Fakat insanların teknolojiye çok ta fazla güvenilmemesi gerektiğini de biliyorum. İşe başla, bu kitaplardaki kırmızıyla işaretlediğim yerlerden başlayabilirsin."

Kalınlıklarını iki katına çıkaracak kadar çok sayıda açıklama sayfalarıyla doldurulmuş iki tuğla kalınlığındaki kitap yığınına bakan He Yu, sakinliğini korumak için elinden geleni yaptı; Sonuçta Xie Qingcheng'in ofisinde oturuyordu birkaç profesör henüz ayrılmamıştı. Xie Qingcheng'e fısıldadı:

"Beni öldürmeye mi çalışıyorsun?"

"Hayır. Sadece sabrını ve kararlılığını geliştirmeye çalışıyorum." Yanında ayakta duran Xie Qingcheng kahvesinden bir yudum aldı.

He Yu: "......"

"Çok bir şey istemiyorum. Dikkatlice yap."
Onu bu sözlerle yalnız bırakan Xie Qingcheng, ona bir Red Bull fırlattı, sonra arkasını döndü ve kendi işiyle ilgilenmeye başladı.

He Yu badem gözlerini hafifçe kıstı.

Xie Qingcheng'in bilgisayarını açtı ve oku Word'ün üzerine getirdi, uzun kirpiklerinin ardındaki gözleri karanlıktı.

"Bir bakayım..."

Xie Qingcheng gibi otuzlu yaşlarındaki erkekler için kişisel bilgisayarlarının veya cep telefonlarının kibar kesime pek te uygun olmayan içerikler barındırması genellikle normaldi. Ancak bu adamlar sosyal çevrede utançtan ölmemek için
Bilgisayarları veya telefonları için dikkatlice şifre koyarlar, gizli klasörler oluştururlar ve diğer insanlara bu kişisel cihazlarını ödünç vermekten kaçınırlardı.

Ama Xie Qingcheng'in umrunda değildi.

He Yu'nun ofisinde kullanmasına izin verdiği bu bilgisayar kendi kişisel bilgisayarıydı. Üst düzey bir hacker olan He Yu, Xie Qingcheng'e karşı bir koz bulma gibi şeytani bir düşünceyle bilgisayarda arama yapmaya başladı;

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin