136

24 3 0
                                    

136. SENİNLE GİTMEK İSTİYORUM

Polis raporu, oyuncunun banyosundaki boğuşma izlerinin çok sıra dışı olduğunu ve iki kişi arasındaki şiddetli bir kavgadan sonra beklenecek türden bir sahne olmadığını, ancak o sırada sonuç çıkarmak için yeterli ipucunun bulunmadığını gösterdi.

Artık, bir izleme testi ve birçok doğrulamanın ardından, cinayet sırasında villada bulunan tek kişinin kendisi olduğu tespit edilmişti.

Oyuncunun ciddi bir akıl hastalığından muzdarip olduğu ve hayatı boyunca birden fazla kişiliğe sahip olduğu görüldü.

Son fantezisinde bu kişiliklerden birini oynadı ve diğerini öldürmeye çalıştı ama ne tür bir kişiliği oynarsa canlandırsın aslında kendisiydi. Odadaki tuhaf mücadele izleri ve kanın doğal olmayan şekilde akması bu davranışın sonucuydu.

Adli tabip Luo tarafından yeniden kurgulanan aktrisin intiharında, olay ilk olarak çoklu kişilik çelişkileri nedeniyle kontrolden çıktı. Kendini öldürme arzusu geliştirdi ve aynı anda hem kurban hem de katil rolü oynamaya başladı. Kaçtığını ve kovalandığını zannederek canını acıtınca çığlık attı.

Sonunda katilin kişiliği galip geldi.

Diğer kişiliğini "öldürdü".

Ancak o zamana kadar kadın yıldızın ruhu çökmüş ve "katil" kişiliği de kendine zarar verme eğilimlerine sahip olmaya başlamıştı. Bu kişilik tamamen kendisinin bastırdığı, kamuoyuna hiç göstermediği sapkın bir daldı ve artık beynini ele geçirdiği için kafesinden çıkan aç bir canavar gibiydi ve gerilim son derece şiddetliydi.

Sapkın sapkınlığını göstermek için çaresiz kalan "katil" kişilik, sonunda çok tuhaf bir yaklaşım seçti.

Ölümünün tüm sürecini kaydetmek amacıyla küvetin üzerine bir DV bıraktı. O

Adli Luo sonunda DV'yi başarıyla onardı ve hafıza kartının içeriğini elde etti.

Polis video dosyasını açtığında çarpık ve büyütülmüş bir yüz gördü. Kadının kameraya söylediği ilk sözler şunlar oldu:

"Kameradan nefret ediyorum"

"Evet... mercek... yani beni kişiliğimden tamamen uzaklaştıran ve beni sahte bir kişiye, tanımadığım bir karaktere dönüştüren mercek. Her gün bu rol oyununa katılıyorum, bedenim kendim olmaktan çok bu karakter olmaya daha fazla zaman harcıyor. Kendimi iğrenç hissediyorum... iğrenç, iğrenç! Vay!"

İğrenç bir şekilde art arda üç kez, zar zor gülümseyerek, videodaki güzel yüzün çok çirkin göründüğünü söyledi.

"O kameralar... tüm o lensler, ruhumu alıp götürüyorlar! Kamera karşısında hiç de yaşayan bir insana benzemiyorum, sadece kamuoyuna mükemmel ve gerçek dışı bir imaj vermek için yaşıyorum, yapılmaması gerekeni söylemekten, yapılmaması gerekeni yapmaktan korkuyorum... Bu saçmalığı o kadar uzun süredir memnun ediyorum ki, artık kayıtsız kalmak istemiyorum!"

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin