139.YAŞAM VE ÖLÜM SEÇİMİ
İçeri girenler Zhilong Karargahından iki personeldi, aynı tip üniforma giyiyorlardı ve sensörlü halhalları vardı.
Dört varil benzin taşıdılar ve aceleyle odayı incelediler ama He Yu ve grubunu gölgelerde saklanırken bulamadılar. İki personelin cesetleri de Xie Qingcheng ve He Yu tarafından köşeye sürüklendi.
-O polis üçüncü gruptan olanlar tarafından mı götürüldü?
-Anlaşılan.
-O halde acele edin ve hemen yapalım.
İki adam yere benzin dökmeye başladı ve variller boşalınca içlerinden biri çakmağa tıklayıp elini kaldırıp sert bir şekilde fırlattı, çakmak parabolik bir düzende duvara çarpıp ardından alevler içinde kaldı. köşe, ateş alıyor.
-Hadi!
Ayak sesleri hızla yakından uzağa gidiyor, sonra dışarıdaki yüksek seslere karışıyordu; Sekiz odayı inceleyip ateşi yaktıktan sonra dışarı çıkan kişiler, durumu birbirlerine bildirdikten sonra hep birlikte bölgeden ayrıldı.
Sonuçta onlar bir gemi kazasında birlikte boğulmak istemeyen, ancak gemiden inemeyen ve Huang Zhilong'un işini fazla ciddiye almayan insanlardı.
Alevler benzinle buluştuğunda, dünyanın derinliklerinden çağrılan, parıldayan, tüküren ve tüm yeraltı kompleksini kendi ateşli iç organlarında yutmak için homurdanan bir ejderhanın uyanışı gibiydi.
He Yu ve diğerleri daha fazla orada kalamadılar, kundakçılar gidince onlar da kaçmak için derhal bodrumdan ayrılmak zorunda kaldılar. Ama Chen Man o anda ağzını kapattı ve ağız dolusu kan öksürdü.
Xie Qingcheng hemen, "Nasılsın?" dedi. Hala dayanabilir misin?
-... büyük bir sorun değil.
Üçü birlikte ileri doğru koştular. O sırada ellerine kazınmış şeyler polisin gelip iyice araştırma yapmasına yardımcı olabilirdi, ancak İtaat Suyu örneği henüz bulunamamıştı.
Daha fazla zamanları yoktu, hemen bodrumdan çıkmaları ve onu elde etmenin başka bir yolunu bulmaları gerekiyordu.
Fakat,
-He Yu, dur!
He Yu, Xie Qingcheng'in sesini duyduğunda hızla durdu, neredeyse aynı anda bir patlama sesiyle, çıkışın üzerindeki alaşımlı çelik plaka yüksek sıcaklık nedeniyle yandı ve He Yu'nun tam önüne düştü, ateş zorla dışarı sıçradı bir adım geri atmasını istedi.