22💎

40 5 0
                                    


22.

Karakolun reviri fazla tıbbi ekipmanına sahip değildi ve daha çok dış yaralanmaları tedavi etmek için ekipmanlar içeriyordu, bu yüzden Chen Man, Xie Qingcheng'i hastaneye götürdü.

Xie Qingcheng hastanenin buz gibi soğuk metal sandalyesine yaslanıp gözlerini kapatmış dinlenirken, Chen Man bir oraya bir buraya koşturmuş, bir gecelik acil bakım kaydı yaptırmış, ilaçları almış ve kan testi sonuçlarını beklemişti.

Bir süre sonra, Chen Man elinde yeni çıkmış inceleme raporu ile geri döndü.

Raporun üzerinde yazılan bir dizi metin, Chen Man'in, kör olup olmadığını sorgulamasını sağlamıştı; Mango alerjisi.

"Yoldaş, bu yaşınızda neye alerjinizin olup neye olmadığını bilmeniz gerekmez mi?" Acil doktoru, Xie Qingcheng'e söylerken gözlüğünü yukarı itti, "Gerçekten çok dikkatsizsiniz...Şu test sonuçlarınıza bakın, ne kadar korkunç."

Konuşurken otoriter bir şekilde kalemini salladı, okunmaz bir reçeteye bir sürü ilaç yazdı.

"Genellikle bu tür ciddi reaksiyonları olan hastalara antihistaminik iğnesi yaparız, ancak şu anki durumunun ciddiyeti göz önüne alındığında, bu iğneleri üç gün boyunca kullanması gerekiyor. Eğer iş yüzünden çok meşgul olup alamayacaksa, tek bir gecede onu iyileştirebilecek yeni bir tür serumumuz var. Bir göz atıp hangisini seçeceğinize karar verin.

Xie Qingcheng antihistaminik enjeksiyonlarından hoşlanmıyordu ve üç gün boyunca üst üste hastaneye gitme düşüncesindense hiç hoşlanmıyordu.

"IV Serum alacağım." dedi.

Böylece ikisi, infüzyon odasına geçtiler.

Xie Qingcheng'in hassas bir bünyesi vardı ve IV serum damlama hızı çok yüksek olursa, baş ağrısı ve baş dönmesi hissetmeye meyilliydi, bu yüzden hemşire ayrıldıktan sonra, kendisi infüzyonun hızını yavaşlattı.

Chen Man, idari prosedürlerin hızlı bir şekilde yerine getirilmesiyle ilgilenmiş, sonra Xie Qingcheng'in yanına oturmuştu.

Xie Qingcheng'in gözleri kapalıydı; bir süre onun yan profilini izledikten sonra, Chen Man sakince, "Ge, her zaman mango yemekten kaçınmaz mıydın?" dedi.

İnanılmaz derece şanssız hisseden Xie Qingcheng konuştu, "Bok gibi şansım vardı ve siktiğimin kör olmuştum, tamam mı?"

Chen Man çoktan durduk yere sövülmeye alışmıştı. Büyük abisi, Xie Qingcheng'in babasının akıl hocası olmuştu; bu şekilde Xie Qingcheng'i çocukluğundan beri tanıyordu ve bu da-ge'nın kişiliğine aşinaydı.

Bu da-ge itibarını kaybettiğinde, bunu görmemiş gibi davranırsanız daha iyi olurdu; eğer bunun hakkında gevezelik etme cüretinde bulunursanız, o zaman sonunda kesinlikle onun gibi fırça yerdiniz.

Chen Man iç çekti, "Kımıldama, gidip sana sıcak su getireceğim."

Hızlıca geri döndü ve Xie Qingcheng'in hafif soğuk ellerine sıcak su dolu bir kağıt bardak uzattı. "Ge, biraz içmelisin."

Xie Qingcheng ancak bundan sonra bardağı almak için gözlerini açmış ve birkaç yudum içmişti.

"Peki seni mango yemen için kandıran kimdi?" Chen Man onun hasta görüntüsünü inceledi ve yumuşakça konuştu, "Sikeyim bu cidden çok ahlaksızca."

Suyu içmeyi bitirdikten sonra, Xie Qingcheng'in sesi bir şekilde sonunda ısınmış gibi görünüyordu, "Bir ödeşmeydi..."

Ödeşme değil miydi?

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin