41💎

28 6 0
                                    


💎41
Beş dakika.

Lu Yuzhu sadece beş dakika içinde her şeyin biteceğini düşünüyordu.

Patlayıcının tik -tak sesi bodrumda yankılanıyordu, tıpkı yıllar önce ilçe merkezinde eski evindeki hayatının hâlâ huzurlu olduğu dönemindeki sarkaçlı saatin sallanırken çıkardığı, tik-tak-tik-tak sesiyle rezonans oluşturuyordu.

O zamanlar tüm hayatını sorunsuz ve sakin bir şekilde yaşayabileceğini düşünmüştü.

Ölümcül geri sayım aniden beklenmedik bir şekilde durdu.

O yeni başlayan genç gazetecinin bir zamanlar hayatını paramparça edişi gibi aniden.

Aynı anda Lu Yuzhu, arkasındaki asansör kabininden boğuk bir gürleme duydu.
Aniden arkasına döndüğünde asansör kapılarının yavaşça açıldığını gördü.

İçinde geniş omuzlu, uzun bacaklı, uzun boylu, iyi yapılı bir adam duruyordu; güzel şeftali çiçeği gözleri delici bir alevle parlıyordu.

Xie Qingcheng gümüş grisi asansör kabininden dışarı çıktı, bakışları doğrudan göğsüne doğru ilerledi.

He Yu'nun tahmini isabetliydi.

Lu Yuzhu gerçekten de buradaydı. Arşivlere girmeden önce telefonuna indirdiği programın yansıtılmış kopyası ona güçlü bir sinyal bildirmişti. He Yu bağlantıları taradığında, bir patlayıcıya giden bir bağlantının bile olduğunu buldu.

Çoklu patlatıcılar.

Bu talihsizliğin ortasındaki iyi şans bu patlayıcıların yazılımın kopyası tarafından kontrol edilebilmesiydi; He Yu, girmeden önce rakiplerin güvenlik duvarını kırmayı ve geri sayımı durdurmayı bu şekilde başarmıştı.

Yeterli zaman olmadığı için harekete geçmeden önce polise haber vermemişlerdi.

Üstelik polisler arasında bir köstebek olduğunu zaten doğrulamışlardı, bu yüzden onlara haber vermek yalnızca daha fazla aksiliğe yol açabilirdi.

Durum zaten çok açıktı; Lu Yuzhu, örgütün suçlarına kanıt olarak kullanılan dosyaları tamamen "temizlemesine" yardımcı olmak için bir intihar saldırısı kullanmayı planlıyordu.

"Geri sayımın sadece beş dakika olduğunu biliyorum. Ama çoktan durduruldu." Xie Qingcheng kadının yüzüne baktı, "Konuşabilir miyiz?"

"Geri sayım çoktan durdu... geri sayım nasıl..."

"Bunların hepsi patronunuzun yüksek teknolojiye olan düşkünlüğü sayesinde." Xie Qingcheng'in arkasından saten gibi pürüzsüz bir ses geldi.

Lu Yuzhu ancak o zaman asansörün içinde başka birinin durduğunu farketti.

Xie Qingcheng'in varlığı az önce fazlasıyla dikkat çekiciydi; yavaş yavaş açılan asansör kapılarından çıkarken son derece boyun eğmez görünüyordu, her adımda kalbine basıyordu, öyle ki büyük asansördeki gölgelerde saklanan genç adamı fark etmemişti bile.

Bu genç adam minimalist, mevsimlik siyah balıkçı yaka bir kazak giyiyordu ve son derece sakin görünüyordu; Asansörden dışarı çıkarken bile dikkatsizce telefonuyla oynuyordu. Kıyafeti ve görünüşüyle arşivlerin yerine bir kitapçı ya da kulüpte olsaydı hiçte garip durmazdı.

Genç adam ona gülümsedi. "Lu-laoshi, teknoloji gerçekten harika bir şey."

Ancak Lu Yuzhu ile daha fazla konuşmadı; rakip hacker az önce hacklediği programa çılgınca sızmaya çalışıyordu. Böylece He Yu yalnızca nazik ve tanıdık bir merhaba dedi ve ardından rakibine karşı bu sessiz kodlama savaşına devam etmek için duvara yaslandı. Dikkatini yoğunlaştırdıkça ifadesi sertleşti ve Xie Qingcheng ve Lu Yuzhu'nun konuşmasına daha fazla dikkat etmeyi bıraktı.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin