64💎

61 6 0
                                    


💎64

Soyunma odası dar ve sıkışıktı, bu nedenle her ikisi de 180 cm'nin üzerinde olan iki yetişkin erkeğin sıkışması, sanki bir kişinin verdiği kavurucu nefesler hemen diğeri tarafından solunuyormuş gibi çok kalabalık hissettiriyordu.

Bir önceki sefalet turunu yaşadıktan sonra, Xie Qingcheng bu psikopatla bu kadar küçük, kapalı bir alanda kalmaya nasıl istekli olabilirdi? He Yu'nun elini tokatlayıp, ateş saçan gözlerle baktı ve sesini alçaltarak "Kenara çekil." dedi.

He Yu onu bıraktı, bakışlarını indirdi ve hafifçe gülümsedi. "Neden kendini kurutmayı bıraktın? Devam et. Sadece buradan izleyeceğim."

"Kenara çekil."

"Aceleye gerek yok. Bak, saçların hala ıslak." He Yu bir kez daha uzandı, parmak uçları Xie Qingcheng'in su damlayan saçlarının uçlarını taradı, ancak Xie Qingcheng tarafından itildi.

Ona hiç aldırış etmedi - parmak uçları aşağı indi, önü açık gömleği süpürüp Xie Qingcheng'in ince belinin yanına yerleşirken kirpikleri bile kırpışmamıştı.

O gecenin tüm çılgın anıları kafasına geri dönerken, midesinin çukurunda bir ısı dagası halinde elektriklenme, heyecanlı bir karıncalanma kıvılcımlandı. He Yu, gözlerinin kenarları bile bilinçsizce kızarırken Xie Qingcheng'in karnına baktı. Sesi bir oktav düştü "Burası da ıslanmış."

He Yu'nun beline dokunmasıyla gafil avlanan Xie Qingcheng aniden bir korku kıvılcımı hissetti.

Ancak bağırmak ve öfkelenmek gibi davranışları yakışıksız bulduğu için sakin olmaya alışkındı ve nadiren öfkeyle kendisini yitirirdi.

Böylece sesi alçak kaldı ancak He Yu'nun boynuna saplanan kılıfsız bir hançer gibi belirgin bir şekilde keskinleşti.

"Çekil yolumdan!"

"Mmm, ben yoldan çekileceğim, böylece gidip o domuzu bulabileceksin?"

"Domuz..." Xie Qingcheng, He Yu'nun Chen Man hakkında konuştuğunu fark etmeden önce kısa bir süre durakladı. Domuz gibi kaba ve aşağılayıcı bir kelime He Yu gibi eğitimli bir adamın ağzından çıkmamalıydı.

Ama He Yu'nun zarafeti ve inceliği sadece cildi derinliğindeydi. Her halükarda, o sadece bir canavardı.

Xie Qingcheng gözlerini kıstı. "Bütün zaman boyunca bizi mi izliyordun?"

Biz.

Yani ikisini "biz" olarak adlandırıyordu, öyle mi?

He Yu başka bir karanlık ve buz gibi öfke dalgası hissetti.

Hastanede paltosunu üzerine örtmesinden, bir olay olduğunda onu aramasına kadar geçmişteki çeşitli olayları hatırladı - normal bir adam büyüğü bir adamla nasıl böyle ilgilenirdi?

Daha önceden farketmediği için gerçekten kördü! Aslında bu kişiyle bir yemek yemişti ve onunla sohbet etmekten gerçekten zevk almıştı.

He Yu kalbindeki bu öfkeyi bastırırken, dayanılmaz derecede havasız hissetmeye başladı. He Yu, birkaç saniye boyunca Xie Qingcheng'e baktı ve aniden acımasızca soğuk bir tonda, "Xie Qingcheng, sen gerçekten bir aptalsın. O domuz sadece senden faydalanmaya çalışan bir kaçık. Ona bu kadar yakın olarak, sana tam olarak ne yapmasını istiyorsun?"

Xie Qingcheng, He Yu'nun sadece kavga çıkarmak istediğini düşünerek öfkelendi. "Kendi çarpık düşüncelerini başkalarına yansıtmayı kes, bu saçmalık da ne?"

He Yu gözlerini kısarken kalbindeki lav gittikçe kabardı, ifadesi anlaşılmazdı. "Saçmalık mı? Ben olmasaydım seni öpecekti. Sen farkında değildin, sadece uyukluyordun, ama ben her şeyi arkandan gördüm - "

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin