105💎

24 6 1
                                    

105.

Xie Qingcheng, He Yu'dan uzaklaştıktan sonra bir banyo daha yaptı.

Bu sefer banyo yapma süreci aşağılayıcıydı ve Xie Qingcheng'in vücudu o kadar rahatsızdı ki zar zor ayağa kalkabiliyordu.

Ateş ilacı alıp, dinlenmek için kendini evine kilitledi.

Ama yatak zaten bir felaketti ve içinde uyuyabilmesinin imkânı yoktu.

Xie Qingcheng vücudunu desteklemek ve çarşafları değiştirmek zorunda kaldı . İzler o kadar belirgindi ki onlara doğrudan bakamadı, dün gece He Yu'yla bu kadar saçma bir şey yapabilmek için kendinden geçtiğine hala inanamıyordu.

Utangaç bir insan değildi, sadece bunu rezil buluyordu, özellikle çarşaflardaki izlere baktığında bunun iki adamın yapabileceği bir şey olduğuna inanmıyordu.

Çok yorgundu.

Xie Qingcheng yavaşça öksürdü, çarşafları çıkardı , çamaşır makinesine koydu ve sonunda ağrıyan vücudunu yastıklarla çarşafların arasına yatırmadan önce onları yenileriyle değiştirdi.

"Öhhö... Öhhö."

Yatakta yanarak ve ateşiyle dönüp durduktan sonra Xie Qingcheng o kadar rahatsız oldu ki uyuyamadı bile.

Sağlığı çok kötüydü ve onu mutlu eden tek şey Xie Xue'nin Li Ruoqiu ile birlikte ayrılıp geri dönmemesiydi. Kimsenin önünde rol yapmak zorunda değildi ve sonunda maskesini çıkarıp hastalığının acısını çeken zayıf ve kırılgan yüzünü gösterebildi.

Ateş düşürücü ilacın Xie Qingcheng'in vücudunda etki göstermesi uzun zaman aldı.

Ama belki de odada hâlâ He Yu'nun kokusu olduğundan Xie Qingcheng uykuya dalmadan önce sanki önceki geceki He Yu'nun gözlerini görmüş gibiydi.

Erotik arzuyla ıslanmış, endişeli, tutkulu, ona ihtiyaç duyan, vazgeçemeyen, kafası karışık ve duygusal o gözler...

Xie Qingcheng boğulmuş hissetti.

Bu duyguyla Xie Qingcheng bilincini kaybetti...

Ateş düşürücü ilacının uyutucu etkisi nedeniyle Xie Qingcheng ertesi sabaha kadar uyudu.

Ateşinin biraz düştüğünü hissetti, uyandı , yıkandı, giyindi ve buzdolabından kalan mantıları bulup yemek için ısıttı.

Bir süre meşgul olduktan sonra Xie Qingcheng oturdu ve kitap okumaya başladı.

Tıpkı denizanası videolarını izlemek gibi Xie Qingcheng içindeki sıkıntıdan uzaklaşmanın başka bir yolu olarak da kitap okuyordu.

Aniden kapı çalındı.

Kendini kolayca kitapların dünyasına kaptıran Xie Qingcheng tekrar dikkatini verdi. "Kim o?"

Genç adamın alçak sesi dışarıdan duyuldu, aslında ona bakmaya gelen yine He Yu'ydu... "Benim."

Xie Qingcheng elinde tuttuğu, kitapta not almak için kullandığı kalemi hareket ettirmeyi bıraktı ve kalemin ucu kağıdı deldi.

Dışarıdaki gencin şöyle dediğini duydu. "Kapıyı açabilir misin?"

"...Seninle konuşmak istiyorum."

Xie Qingcheng "Orada kal."

"Ge... Neden kapıyı kilitledin?"

Çünkü ben çalışırken senin gibi rahatsız edecek insanlar olacaktı.

Kapının dışındaki kişi durakladı "...Xie Qingcheng...kapıyı aç."

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin