15. 💎AYNI ÇEKYATTA UYUDUK💎
İkisi dar dinlenme odasında durdu. Dinlenme odası daha yeni temizlenmişti ve içeride çok fazla bir şey yoktu, sadece eski bir çekyat ve kıyafetlerini koyabilecekleri bir sandalye vardı.
Mobilyalar, yetkililer tarafından araştırılması gereken, muhtemelen gizlice genelev olarak kullanılan bir kuaför salonununkine benziyordu. Son derece tuhaf görünüyordu.
He Yu. "......."
Xie Qingcheng. "......."
He Yu, telefonunu dikkatsizce kenara fırlattıktan sonra, Xie Qingcheng'e döndü ve konuştu, "Neden gidip uyumuyorsun? Yaşlanıyorsun."
Xie Qingcheng'in yüzü karardı, "Çoktan, diğerlerinin koltuklarda ve yataklarda bana yer vermesi gerektiği aşamada mıyım?"
He Yu uzun süredir yorgundu, Xie Qingcheng ile tartışarak enerjisini harcayamayacaktı, "Her neyse, bu çekyat o kadar da küçük değil ve ben de sessiz uyuyorum, senin için sorun olur mu?"
Bu, genç adam zarif bir taviz veriyormuş gibi sayılabilirdi.
He Yu daha önce hiçkimseyle uyumamıştı; onun için yatak sadece dinlenme yeriydi. Fakat Xie Qingcheng aynı değildi. Çoktan bir kere evlenmiş bir adam için, başka biriyle yatak paylaşmak her zaman biraz garip hissettirirdi.
Böylece, Xie Qingcheng hafifçe kaşlarını çattı. "Yorgun değilim, yalnızca oturacağım."
Fakat yüzü solgundu, bunca zaman katlanmak için kendini zorlamış olsa bile, yüz hatları yine de gizleyemediği bir yorgunluk belirtisi gösteriyordu.
He Yu cevapladı, "Seni yemeyeceğim, neyden bu kadar çok korkuyorsun ki? Geceyarısı delirip seni öldüreceğimden mi?"
Xie Qingcheng: "...Ne saçmalıyorsun."
Bu akıl hastası genç adamın şaşırtıcı bir şekilde hassas alınganlıkları vardı.
Xie Qingcheng gerçekten yorgundu. Bu kadar zor bir günden sonra, vahşi bir canavarın bile gücü tükenirdi. Daha fazla He Yu ile tartışacakenerjisi yoktu, böylece iç çekti ve "Öyleyse, hadi uyuyalım," dedi.
Böyle söyledikten sonra, çekyatın üstünde kendi tarafına uzandı, yüzü duvara dönüktü. Bir süre sonra, yatağın diğer tarafın biraz çöktüğünü hissetti, sonra He Yu'nun arkasında kısa bir mesafede uzanmasının seslerini duydu.
Xie Qingcheng hâlâ biraz huzursuz hissediyordu. Yatağın diğer tarafında uyuyan birinin olmasından derinden rahatsızlık duydu. Özellikle He Yu gibi genç ve yüksek vücut ısısına sahip olan birinin...
Birbirlerine yakın olmasalar bile, bu küçük daracık odada, Xie Qingcheng, hâlâ net bir şekilde onun sıcaklığını ve kokusunu hissedebiliyordu. Sessizlik üzerlerine çöktüğünde, He Yu'nun kısık nefes seslerini bile duyabiliyordu.
Xie Qingcheng rahatlayamadı.
O her daim ataerkil ve koruyucu pozisyonu üstlenmişti. Küçükken, yanında uyuyan Xie Xue idi; sonrasında, bu Li Ruoqiu olmuştu. Kendi kişisel alanına girmesine zoraki izin verebildiği tek kişiler, ona bağımlı olan kadınlardı.
Fakat on sekiz-on dokuz yaşındaki gencin aurası aynı değildi. O erkeksi hormonlar Xie Qingcheng'i çok rahatsız etmişti. He Yu'nun ona hissettirdiği alan ihlali hissi çok güçlüydü; Xie Qingcheng buna alışkın değildi.
Bu yüzden gözlerini kapattı ve kaşlarını çattı, biraz daha yatağın kenarına doğru kaydı.
Yalnızca biraz daha.