89💎

28 6 0
                                    

89.

"... Eğer bu gerçek, düzeltebileceğim son şeyse ve bu gerçek sana son bir rahatlama sağlayabilecekse-"

"......"

"-o zaman sana anlatacağım."

--

On dokuz yıl önce. Yanzhou.

On üç yaşındaki Xie Qingcheng, omuzlarında sırt çantasıyla, kışın ortasında bir hutong sokağında yürüyordu.

Elinde yeşil ekranlı bir Nokia telefonu tutuyordu; bu, sahip olduğu en pahalı şeydi.

Ailesi zaten birkaç aydır yoktu.

Geçtiğimiz aylarda Xie Qingcheng ölümlüler diyarında terk edilmiş kayıp bir ruh gibiydi.

Sürekli bir dizi şok edici darbe tüm kalbini oymuş ve çürütmüştü. Sayısız kez yıkılmış , umutsuzluğa kapılmış ve başkalarıyla şiddetli tartışmalara girmişti.

Ama ne faydası vardı?

Gecenin bir yarısında ailesinin ölüm haberini aldığı günün rüyasını görerek sayısız kez uyanmaya başlamıştı.

O gün Huzhou'da yağmur yağıyordu ve o da sınıfında sıradan bir öğrenci gibi matematik sınavına girmişti.

Sınıf öğretmeni aniden içeri girmiş , matematik öğretmenini selamlamış ve alçak bir sesle birkaç kelime söylemişti.

Matematik öğretmeni anında şokla nefesini tutmuştu.Öğrenciler sadece kısa bir süreliğine yukarı baktılar; ifadeleri denklemlerin ve sayıların ardıl görüntüleri gibi görünüyordu. Gözleri geri kağıda dönüp soruları tamamlamak için zamana karşı savaşmaya devam ediyorlardı.

Bu arada Xie Qingcheng başını kaldırmadı bile. Son soru üzerindeki çalışmalarını kontrol ediyordu.

Yanında oturan kız ona gizlice bakmaya devam ediyordu; onun cevaplarına mı baktığını yoksa bu yakışıklı çocuğun yüzüne mi baktığını kim bilebilirdi.

Aniden-Xie Qingcheng'in testinin üzerine bir gölge düştü.

Xie Qingcheng'in kalemi durakladı. Yukarıya baktığında, yanına doğru yürüyen kişinin sınıf öğretmeni olduğunu görünce hafifçe kaşlarını çattı.

Diğer öğrenciler gibi değildi ve gözlerinden de anlaşılıyordu; çok keskin, çok net ve nadiren herhangi bir kafa karışıklığı gösteren bir çift göz. Hiç bir konu onu şaşırtamazdı ve o hiç bir zaman bilgi arayışının kendisine eziyet ettiğini görmedi. Bunun yerine her şeyi kolaylıkla aldı.

Hiç bir öğretmen böyle bir öğrenciyi sevmiyor olamazdı.

Bu, Xie Qingcheng'in sınıf öğretmeninin gözlerine bakıpta onu gülümsemiyorken gördüğü ilk seferdi.

Biraz şaşırmaya başladı. Başını belaya sokacak bir tip olmadığından neler olduğunu bilmiyordu.

"Xie Qingcheng." Sınıf öğretmeni yüzünde tuhaf bir ifadeyle, sanki bir şeyi bastırmak için elinden geleni yapıyormuş gibi omzunu okşadı. Kalın gözlükleri floresan ışıkları yansıtıyor ve ifadesinin çoğunu gizliyordu.

Ancak Xie Qingcheng onun sesinde, kopmuş bir telin kalıcı yankısı gibi hafif bir titreme duyabiliyordu.

"Bir dakikalığına benimle dışarı gel."

Bu sefer tüm öğrenciler şok oldu; Xie Qingcheng'in sınıf öğretmenini ardından takip etmesini izlemek için hepsi boyunlarını uzatırken sınavları artık önemli görünmüyordu.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin