85💎

30 6 1
                                    


💎85

Ancak içeriye tek bir adım attıktan sonra He Yu, odanın karanlık karanlığında yataktan gelen hafif nefes alma sesini duydu. Artık bakire olmadığına göre bu seslerin ne anlama geldiğ ini çok iyi biliyordu ve bu yüzden anında

şok içinde donup kaldı.

Kendini toparlamadan önce, kafasından öfke yükselirken neredeyse odanın ana ışığının anahtarını deliyordu. Oda parlaklıkla dolup taşarken, He Yu kan çanağı gözlerle ileri doğru koştu ve bükülmüş battaniyeleri kenara çekti.

-

"Xie Qingcheng, sen..."

"Orospu çocuğu, senin sorunun var!"

"Aaahhhh! Aman Tanrım neler oluyor!"

Yataktan bir erkek ve bir kadının çığlıkları çınladı. Öfkeden şaşkına dönen He Yu, o ana kadar yatakta birbirine dolaşan iki aşığın Xie Qingcheng ve Chen Man değil, iki küçük yardımcı oyuncu olduğunu fark etmemişti.

Bu noktada aktör ve aktris de onun kim olduğunu anlamıştı, öfkeleri anında dehşete dönüşmüştü.

He Yu: "......"

Aktör ve Aktris: "......"

Küçük roller oynamalarına rağmen, bu tür büyük bir yapım herhangi bir D-lister'ı işe almazdı. Adam ve kadın tanınabilir isimlere sahip deneyimli oyunculardı, bu yüzden He Yu ikisinin de zaten başkalarıyla evli olduğunu biliyordu.

Hatta adamın karısı yakın zamanda hamile kalmıştı ve Weibo'da bazı tatlı hamilelik fotoğraflarını paylaştığında trend olmuştu.

Ama şu anda ikisi açıkça evli olmadıkları biriyle yataktaydı; bu iki laoshi açıkça

burada birbirleriyle ilişki yaşıyorlardı.

"Nasıl... buraya nasıl girdin..."

"......"

He Yu bir anlığına duraksadı ve kayıtsızca şöyle dedi: "Yanlış oda kartını aldım. Bu 2209 değil mi?"

"B-burası 2209..." Aktris titrek bir sesle şöyle dedi: "Sadece oda değiştirdim... odamda ısı çalışmıyordu, bu yüzden..."

"Ama bu odada yaşayan başka biri yok muydu?" He Yu, bir ilişki yaşayıp yaşamadıklarını umursamıyordu -eğlence endüstrisinde evlilik dışı ilişkilere hiç dikkat edilmediğinden bu tür şeylerle zerre kadar ilgilenmiyordu- bu yüzden sorduğunda yüzü tamamen ifadeden veya şaşkınlıktan yoksundu. Onlara doğrudan "Nerede o?"diye sormuştu.

Oyuncu dikkatli bir şekilde battaniyeyi güvenli bir şekilde üzerine çekti ve titreyen bir sesle şöyle dedi: "Biz de bilmiyoruz; resepsiyondan odamı değiştirmesini istediğimde, resepsiyonist bana buranın kartını verdi... önceki misafir çıkış yapmış olmalı..."

He Yu kül rengi bir yüzle arkasını döndü ve gitti.

Aktris, arkasından hüzünlü bir şekilde bağırdı: "Ah! He laoshi , lütfen bundan kimseye bahsetme-"

He Yu, 2209'daki misafirin hangi odaya geçtiğini sormak için ön büroya gitti.

Muhtemelen ifadesi çok ciddi olduğu için, resepsiyon görevlisi ona baktıktan sonra başını biraz gergin bir şekilde kaldırdı. "...Çıkış yaptı."

"Çıkış..."

He Yu onun sözleriyle boğuldu.

Çıkış mı yaptı?

Kalan programına bakmıştı; alışılmadık durumlar dışında, Xie Qingcheng'in uzun bir süre yapımı denetlemeye devam etmesi gerekiyordu.

Ama oda değiştirmek yerine çıkış yaptıysa nerede kalıyordu?

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin