149. KONTROL DIŞI
Xie Qingcheng karışık duygularla eve döndü.
Bir yandan, He Yu'yu incitme konusunda giderek daha isteksiz hale geldi, ancak diğer yandan, ona gittiklerinde söylediği gibi, "He Yu'ya yardım edemeyeceği" giderek daha açık hale geldi. ilk kez tanıştım.
Yavaş yavaş o kadar çaresiz hale geldi ki, kendisi de yavaş yavaş batıyormuş gibi görünüyordu.
Bu dünyadaki en sıcak şey aslında insanın samimi duygularıydı. Herhangi bir demir veya buz, samimi bir sevgi karşısında eninde sonunda eriyecektir.
Bu Xie Qingcheng'i tehlikede bile olsa rahatsız hissettirdi.
Çelik onun zırhı, silahı ve buz kalbiydi. Başka birinin duygularına değil, onlara umutsuzca ihtiyacım vardı. Bu değiştirilemeyecek bir şeydi.
-Ge, geri döndün.
Yurdun kapısına ulaştığında, He Yu sırtında sırt çantasıyla orada duruyordu, beyaz bir kapüşonlu giyiyordu ve ona itaatkar bir şekilde bakarken bir öğrenci gibi çok ağır görünüyordu.
-... -Xie Qingcheng ona baktı ve kapıyı açtı.
He Yu henüz akşam yemeği yememişti, bu yüzden Xie Qingcheng'in yatak odasına girdiğinde ilk önce tanıdık bir şekilde Xie Qingcheng'in ona bıraktığı bardağı aldı ve sanki çok susamış gibi su içti. Suyu içtikten sonra her zamanki gibi sırt çantasını bıraktı, sehpanın önündeki kalın halıya oturdu ve ödevini yapmaya başladı.
Huang Zhilong'un eğlence şirketi davası çözüldüğünden beri durum böyleydi.
Xie Qingcheng ilk başta bunu pek ciddiye almadı ama özellikle de Kan Gu meselesi Duan Wen'in organizasyonu tarafından bilindiği için buna izin verdi.
Jiang Liping, Duan Wen'in şu anda He Yu'ya hiçbir şey yapabilecek gibi görünmediğini söylese de Xie Qingcheng hâlâ pek emin değildi. He Yu gelmek istiyorsa bırakın gelsin. Ayrıca He Yu'ya verdiği izleme bileziğini alıp onu bir acil durum uyarı sistemi içerecek şekilde değiştirme fırsatını da değerlendirdi.
Ama sonra He Yu'nun varlığı onu biraz oyalamaya başladı. Buzdolabını açtı, bir kutu soğuk bira çıkardı ve açtı, susuzluğunu gidermek için birkaç yudum aldı; Alkole karşı yüksek toleransım yoktu, bu yüzden bira tam da aradığım şeydi.
Soğuk içecek boğazından aşağı indi ve Xie Qingcheng'in endişeli kalbini hafifçe sakinleştirdi.
Başını çevirdi ve He Yu'ya "Ne yemek istersin?" diye sordu.
He Yu ödevini yazarken cevap verdi: Yer mantarlı beyaz kuşkonmaz yemek istiyorum.