128

28 4 1
                                    

128. SENİNLE FLÖRT EDECEĞİM

Sayısız hastalık görmüş olan Xie Qingcheng, daha önce hiç bu kadar karmaşık bir durumla karşılaşmamıştı: Hasta şikayet ediyordu ve eski psikiyatristini on bin kez ölebilecek kadar sevdiği konusunda ısrar ediyordu.

Çok çirkindi.

Doktor Xie'nin dili tutulmuştu.

He Yu söyleyeceklerini söylemeyi bitirdi. Tüm sevgisini ve samimiyetini gösterdikten sonra tekrar gözyaşlarını sildi, moralini sakinleştirdi ve önündeki adama sordu: Xie Qingcheng, yani artık gerçeği bildiğine göre artık kendini suçlu hissetmeyecek veya kendini suçlamayacaksın, DOĞRU mu?

—... —Xie Qingcheng hiçbir şey söylemedi ama kendini daha da suçlu hissediyormuş gibi göründü ve kendini suçladı.

He Yu şöyle dedi: Endişelenmene gerek yok. Bunu sana söylediysem, bunun senin hatan olmadığını anlamanı istediğim içindir; Yani seni seviyorum, seni tüm kalbimle seviyorum.

Xie Qingcheng hiçbir şey söylemedi.

-Sizi çok beğeniyorum. Bu bir yanılsama ya da yanlış anlama değil. Bunun için elimden gelen her şeyi vermeye hazırım, ama... ama," He Yu bunu söylediğinde yüzündeki ifade tekrar karardı: "Ayrıca seni kızdıracağımı ve hatta seni incitebileceğimi de biliyorum, bu yüzden rahat ol ve kendini suçlamayı bırak, seni artık rahatsız etmeyeceğim, ben...!

-Neden bahsediyorsun?! —Xie Qingcheng, kalbini yeniden mühürlemek isteyen piçe tepki gösterdi. Hemen kılıç şeklindeki kaşlarını kaldırdı ve öfkeyle konuştu. Kendine bunu yapmanı izlememe izin vereceğini mi sanıyorsun? Bana anlattığın onca şeyden sonra, bunu yanına bırakacağımı mı sanıyorsun?

He Yu şok oldu, aniden başını kaldırdı ve şöyle dedi: "Bu, ne demek istiyorsun?"

—Zahmetli bir durum bu yüzden artık sözlerinizi aklınızda tutmayın. Bana ne düşündüğünü söyle, homofobik olsam bile sana gülemem" dedi Xie Qingcheng. Sanırım bana karşı olan hislerini karıştırmış olmalısın ve benimle kalarak bunu yavaş yavaş değiştirebilirsin.

He Yu'nun dili tutulmuştu.

Xie Qingcheng, "Gelecekte ne yaparsanız yapın, duygularınıza bağlı olacak." dedi. Bu en güvenli yoldur ve başkalarına zarar verme olasılığınız en düşüktür. Şimdi kendine bak, her şeyi söyledin, durumun çok daha iyi değil mi?

He Yu bu sözleri duydu ve dikkatlice düşündükten sonra bunun gerçekten böyle olduğunu fark etti. Kalbini sıkıştıran güçlü duyguları açığa çıkardıktan sonra, hastalanıp karşı tarafa zarar vermek yerine ruh hali sakinleşti.

Şaşırmıştı ve artık titremeyen ellerine baktı ve mırıldandı: "Gerçekten öyle görünüyor..."

Xie Qingcheng ona şöyle dedi: Kendi yoluna göre yaşa; Düşüncesiz öfkenle başa çıkabilirim, emin olabilirsin. Açıkça söylersen sana yine de rehberlik edebilirim.

He Yu hiçbir şey söylemedi.

Xie Qingcheng sordu, "Ne, başka fikrin var mı?"

Bunu He Yu'ya söylediğinde sanki önünde bir ışık belirmiş gibiydi ve o da bunu aniden fark etti, tabii ki Xie Qingcheng'in fark etmesini istediği şekilde değil.

Xie Qingcheng ona yalnızca kalbini saklamayı bırakmasını söyledi.

He Yu, Xie Qingcheng'e zarar vermek yerine koruyucusu olmak için onun yanında olması gerektiğini fark etti. Körü körüne geri durmak yalnızca dün gece olanlara benzer şeylere yol açar.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin