21💎

49 4 1
                                    


21.

Tam şu anda.

Öğrencilerin birkaç sıra geçici satış kabini kurduğu Huzhou Üniversitesi'nin kapalı spor salonunun içinde, atmosfer alışılmadık miktarda gürültü ve heyecanla dolup taşıyordu.

Burası, kampüs keşif etkinliğine katılanların en az ziyaret ettiği yerlerden biriydi ama dışarıdaki yağmur sebebiyle açık hava etkinliklerinin devam etmesi imkânsızdı. Böylece çok sayıda katılımcı öğrenci burada toplanmaya gelmişti.

"Ah bakın, burada bir itiraf kutusu var."

"Yani burada mıydı? Sonunda buldum, uzun süredir arıyordum."

Bir grup kıkırdayan kız öğrenci, kapsül şeklindeki kutunun etrafında toplandılar, itiraf mektuplarına aşklarının isimlerini yazıp kutuya tıkıştırmak için birbirlerinin üstlerine çıkıyorlardı.

Bu, utançtan ölmekten korkan, utangaç insanlar için özel olarak hazırlanmış bir itiraf kutusuydu ve bizzat bir aşk mektubu teslim etmenin garipliğinden kaçınmalarına izin veriyordu. Her yıl kampüs keşif etkinliği sırasında kurulurdu ve öğrenciler arasında son derece popülerdi.

Xie Xue bir köşede oturmuş, mektubunu yazmayı bitirirken ılık süt içiyordu. Mektubu saf beyaz bir zarfa koyduktan sonra,üzerine gizlice aşık olduğu çocuğun adını tane tane yazmadan önce dikkatlice baktı.

Ayağa kalkıp kapsül itiraf kutusuna doğru yürürken yüzüne memnun bir gülümseme yayıldı. Fakat tam itiraf mektubunu koymak üzereyken, aniden yukarıdan bir kan damlası düştü ve zarfın yüzeyini lekeledi.

Xie Xue şaşkınlıkla sıçradı.

"Ah, küçük jiejie, burnun kanıyor." Bunu kenardan gören birisi, hemen çantasından bir paket mendil çıkardı, "İşte, burnunu sil, çabuk."

Xie Xue burnunu mendille kapatırken aceleyle başını kaldırdı, "Teşekkür, teşekkür ederim."

Nasıl aniden burnu kanamaya başlayacak kadar şanssız olabilirdi?

Son burun kanamasının üzerinden uzun zaman geçmişti. Şimdi bunu düşününce, en son kanadığında, hâlâ küçük bir çocuktu.

"Mektubun... Neden sana yeni bir tane getirmiyorum..."

"Ah, gerek yok, gerek yok, gerek yok! Sadece öylesine yazdım! Sadece eğlence için! Bu önemli değil! Önemli değil!"

Birinin zarfın üzerindeki adı görüp ona güleceğinden korkan Xie Xue, aceleyle ilerledi, burnunu tutarak kuyruğunu çevirip arkasına bakmadan kaçmadan önce, kanla lekelenmiş mektubu telaşlı bir hareketle kutuya attı.

Kutunun yanında duran öğrenci ancak o zaman fark etmişti, "Eh? Sanırım bu Xie-laoshi idi..."

Biraz uzaklaştıktan sonra, Xie Xue abisini araması ve aniden burun kanaması olmasının ne anlama geldiğini sorması gerektiğini düşündü.

Fakat onu aramak için epey zaman harcamasına rağmen, tek elde ettiği "Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin." idi.

Xie Xue. "....."

Ahh... Abisi çoktan yurduna dönmüş ve uyumuş olabilir miydi?

.

.

Xie Xue, abisinin hiç uyumadığını asla hayal edemezdi; dokuz kuyruklu tilki olarak onun yerine geçtiği için, He Yu tarafından bir adada birkaç saat boyunca mahsur bırakılmıştı.

He Yu'ya gelince, sonunda abisi tarafından suçüstü yakalanmıştı.

Şu anda, bu iki beyefendi suyun kıyısında duruyorlardı, ikisi de ellerini ceplerine koymuş birbirlerine bakarken gözleri oldukça soğuktu.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin