133. SENİ MUTLU ETMEK HALA GÜZEL
Ruby Cake Shop, Huzhou'daki birçok yaşlı insan için bir çocukluk anısıydı.
Xie Qingcheng bir istisna değildi.
O zamanlar Huashan Yolu üzerinde üzerinde "Ruby Çin-İngiliz İşbirliği" yazan pasta dükkanı, Xie Ping ve Zhou Muying'in Xie Qingcheng'i çocukluğunda doğum günü için pasta almaya götürdüğü yerdi.
Kremayla dolu küçük kareler ve kremalı kestane fincanları da Xie Qingcheng'in annesi ve babasının sınav sonuçları çıktığında gülümseyip onu ödüllendirdiği şeylerden bazılarıydı.
Dürüst olmak gerekirse, He Yu, Xie Qingcheng'e internet ünlülerinin pastanesinden biraz pasta verseydi, bu muhtemelen pahalı ve iştah açıcı olmazdı ve Xie Qingcheng bunu takdir etmezdi.
Ancak Rubí farklıydı.
Pahalı olmasa da maliyeti yalnızca iki yüz yuan'in biraz üzerindeydi. He Yu, Xie Qingcheng'in pasta konusunda duygusallaşacağını tahmin etti. Yijia Köyündeki fincan başına iki yuan sütlü çay dükkanında Xie Qingcheng'in çok duygusal bir insan olduğunu gördü.
Ve şimdi varsayımlarının doğru olduğu görülüyordu.
"Ayrıca mağazadan müzikli mumlar da sipariş ettim." He Yu, Xie Qingcheng'in ifadesinin hafifçe yumuşadığını gördü, bu yüzden sıcakken demire vurma fırsatını değerlendirdi.
Xie Qingcheng dedi ki-...yine mumlar. Bu gece mumlarla başın dertte.
O Yu'nun bahsettiği şey komikti, bu bir nilüfer mumu.
He Yu mumu paketinden çıkardığında Xie Qingcheng'in morali iyi olmasına rağmen sonunda kaşlarını hafifçe kaldırmaktan kendini alamadı, "Bu... değişmedi mi?"
Şimdi şaşırma sırası He Yu'daydı; Bunları daha önce aldın mı?
-Onlara sekiz yaşımdayken sahiptim.
Xie Qingcheng ellerini pantolonunun cebine koydu, masanın önünde durmak için yürüdü ve plastikten yapılmış olan ve artık daha kalitesiz görünen lotus lambasını aldı.
Feneri bir süre dikkatle inceledikten sonra He Yu'ya "Git ve ışığı kapat" dedi.
He Yu çok mutluydu; beğeneceğini biliyordum. Bak ne kadar akıllıyım, beni takip et ve kesinlikle kaybetmeyeceksin....
"Işıkları kapatın." Xie Qingcheng kavun satan çocuğun konuşmasını böldü.
He Yu konuşmayı bırakmak zorunda kaldı ve anahtarı kapatmaya gitti.