💎55
"Xie-ge, şu anda beni öldürmek isteyecek kadar benden nefret mi ediyorsunuz?"
"Seni öldürmek mi?"
Xie Qingcheng her kelimeyi dişlerinin arasından gıcırdattı, "Akıllı olan sen değil misin? Bu yüzden kaçmadın mı?"
He Yu onun böyle bir şey söylemesini beklemiyordu. Gencin az önce bir araya getirdiği kolay umursamazlık ve gaddar şiddette anında bir yarık belirdi ve altında yatan utanç ortaya çıktı.
Çocuğun gülümsemesi bir anda soldu, yüzü biraz solgunlaştı. "Ben kaçmadım!"
"Kaçmadın mı?"
"... Bu kaçmak değildi, ben sadece... ben..."
"Sen sadece?" Xie Qingcheng gözlerini kıstı ve her adımda He Yu'ya yaklaştı.
"......"
"Erken uyandın, pantolonunu çektin ve dışarıda havanın güzel olduğunu ve kendini iyi ve zinde hissettiğini görünce sağlıklı ve dinlendirici bir sabah yürüyüşüne çıkmaya mı karar verdin? Dünkü fiyaskodan rahatsız olmak istemediğin için siktiğimin telefon numaramı ve WeChat'imi engelledin ve sonra odadan çıkarken 'dünyada her şey yolunda' diye düşündün, o kadar neşeliydin ki siktiğimin faturasını halletmeyi bile unuttun? Bu mu?!"
"......" He Yu'nun ifadesi sanki zehirlenmişgibi daha da çirkinleşti.
"Sen gerçekten tam bir bok parçasısın, He Yu. Sen ancak yanlış bir şey yaptıktan sonra kaçmayı bilen bir bok parçasısın."
He Yu'nun yüzü kül rengine dönmüştü , utancı ve öfkesi biraz kızgınlık ve hatta biraz da aşağılanmayla karışmıştı.
"Kaçmadığımı söyledim! Aramanı aldıktan hemen sonra geri döndüm ve faturayı ödedim, değil mi?!"
Xie Qingcheng de öfkelendi. "Hiç utanman yok mu? Hesabı ödemeni istediğimi mi sanıyorsun ? Dinle, eğer öyle olmasaydı... Seni hayatımın geri kalanında bir daha asla görmek istemezdim!"
Babalığı yalan söylemiyordu; eğer kartında 1,68 milyon olsaydı, o zaman gerçekten faturayı kendisi öderdi ve o piç He Yu'yu en baştan buraya çağırma zahmetine girmezdi.
O da bir erkekti; sanki odanın parasını ödemek için He Yu'ya ihtiyacı varmış gibi?
Xie Qingcheng, He Yu'ya bir suistimal seli başlattı. He Yu, ifadesi çirkinleşerek ona baktı.
İkisi de bilinçaltında seslerini alçak tutsalar da aralarında çatırdayan düşmanca atmosferi gizlemek imkansızdı.
Hesaplarını yeni halleden genç bayan uzaktaki resepsiyon masasından onlara doğru bir bakışattığında, gözlerini tekrar Xie Qingcheng'e çevirmeden edemedi.
Lanet olsun, bu yetişkin adam, genç efendinin parasının 1,68 milyonunu bir gecede harcadı ve hâlâ ona zorluk mu yaşatıyordu?
Daha utanmaz olabilir miydi?
Yüzleşmeleri uzun bir süre devam ettikten sonra He Yu öfkesini dizginledi ve bu konuda Xie Qingcheng ile konuşmayı bırakma kararı aldı. Nefesini bir kez daha düzene sokarak kendini sakinleşmeye zorladı.
He Yu küçümseyerek, "Peki şimdi bu konuda ne yapmak istiyorsun?" dedi.
"Ben zaten buraya geri döndüğüme göre, neden resepsiyondan bir bıçak isteyip beni doğrudan öldürmüyorsun?"
Ona baktı, sesi acımasız bir alaycılıkla doluydu.
"Seni doğrudan mı öldüreceğim?"
Xie Qingcheng acı bir şekilde güldü :