37💎
"Arkadaşın mı?"
He Yu, Xie Qingcheng telefonu kapatıp odaya döndükten sonra sordu.
Xie Qingcheng, He Yu'ya pek bir açıklama yapmayı planlamamıştı. Yüksek statüsü olanların kısa süreli hafızadan muzdarip olduğu göz önüne alındığında, He Yu, tesadüfen tek bir öğün paylaştığı Chen Man'i çoktan unutmuştu.
Bu yüzden sadece "Öyle diyebilirsin." dedi.
"İşten yeni çıktığını ve buraya gelmek istediğini söyledi."
"Gelmemesini söyledim."
Chen Man'i geçiştirdikten sonra Xie Qingcheng pişmiş erişteleri mutfaktan içeri taşıdı. O meşgulken, Genç Efendi He kenarda durup önemli bir adam gibi izliyordu; Yardım etmek için öne çıkmaya hiç niyeti yoktu, tek kaygısı Chen Man hakkında soru sormaktı.
"Neden gelip seni bulmak için bu kadar hevesli?"
"Arkadaşım olduğunu zaten söyledim."
"Oldukça genç değil mi? Kaç yaşında?"
"Senin yaşlarında."
"Profesör Xie'nin yaş limitini aşan pek çok arkadaşlığı var." He Yu, "Kuşak farkınız bir sorun olmuyor mu?" dedi.
"......"
Xie Qingcheng saçma sapan davrandığını hissetti, bu yüzden yemek çubuklarını takırdayarak bıraktı ve soğuk bir ifadeyle şöyle dedi:
"Galaksiler arası polis kuvvetinin bir parçası falan mısın? Bu kadar meraklı sorular... Benim arkadaş çevremden sana ne?"
He Yu konuşmayı bıraktı.
Aslında söyleyecek pek bir şeyi yoktu. Kendini toparladıktan sonra, gerçekten biraz dengesiz davrandığını düşündü; bu tür şeyler için neden endişeleniyordu?
Xie Qingcheng, He Yu'nun önüne, üzerinde kızarmış yumurta ile bir kase erişte iterken konuştu;
"Yemeğini ye, babanı arayacağım."Bu sırada;
Huzhou Üniversitesi'nin eğitim binalarından birinde Zhang Yong, bir ofisin zifiri karanlık köşesinde büzülmüştü. Ofisin kapısı güvenli bir şekilde kapatılmıştı.
Alnından büyük ter damlaları aşağı doğru yuvarlanıyordu. Terini bir mendille sildi ama kumaş zaten sıkılsa su akacak noktaya kadar ıslanmıştı.
Domuza benzeyen maş fasulyesi gözleri, bu odaya dışarıdan girilebilen tek giriş yeri olan metal kapıya sabitlenmişti. Zaten çok uzun zamandır bakıyordu; Wang Jiankang'ın cesedinin fotoğrafı ortaya çıktığından beri bir sonraki hedefin kendisi olacağını biliyordu.
Sonuçta o da Cheng Kang Psikiyatri Hastanesi'nde yapılan biyolojik deneylerin tasarımında yer almıştı. O da, bir erkek olarak önemli anlaşmalar yaparken, güç ve seks konusunda müzakere edilen bir anlaşmanın parçası haline gelen zihinsel yetilerini kaybeden kadınlardan payını almıştı.
Psikiyatri hastanesinde de çok güzel kadınlar vardı; hatta bunlardan bazıları tedavi için oraya giden Huzhou Üniversitesi öğrencileriydi. İyi huylu ve itaatkardılar, birçok erkekte bulunan ihlal etme arzusunu uyandırıyorlardı ve ortam da çok müsaitti.
Çok az kişi bu kadınların psikolojik durumlarına dikkat eder ya da sözlerini ciddiye alırdı. Bu kadınlardan bazıları delirme noktasına kadar işkence görürdü, hatta bu erkeklerin kendilerine yaptıklarını tamamen unutana kadar amnezik hale geldiler.
Hamile kalmaları da sorun değildi -bu adamlar uzun yıllar Liang Jicheng ile çalışmışlardı ve Liang Jicheng bu tür şeylerle nasıl başa çıkılması gerektiğini çok iyi biliyordu- Bu "suç delilleri"ni temizleyecek sağ duyulu araştırmacıları nasıl bulacağını iyi biliyordu.