Jeg satte mig stille hen på min plads og ventede på at læren kom ind i klassen.
En rutine jeg havde hver eneste dag.De andre i klassen snakkede på livet løs om en fest der var på fredag.
Som alle måtte komme til.
Alle.
Selv jeg var inviteret, da det var en fest skolen stod bag.
Men jeg havde pænt meldt afbud.
Hvem skulle jeg alligevel være sammen med?
Jeg havde valgt ikke at fortælle mine forældre om festen, da de egentlig bare ville have insisteret på at jeg skulle tage med.Festen var allerede om to dage, så det var jo også forsent at fortælle man ville deltage alligevel.
"Det der kan i snakke om i frikvarteret," sagde min lære, Thomas da han kom ind i klassen.
Folk fandt stille hen på deres pladser og stoppede med at snakke.
Undtagens Teodor.
Det var altid ham.
Næsten alle dem han var sammen med, var ligesom ham.
Lad os bare sige han lignede en rocker.
Han havde tatoveringer, piercinger og gik næsten altid i den samme læderjakke og sort tøj.
Der var to andre på skolen ligesom ham.
De gik i min parallelklasse.
Anthon, og Lauge.
De tre, også deres venner udenfor skolen levede et helt tredje liv.
Af hvad rygterne siger tager de stoffer, ryger og værst af alt har jeg hørt Lauge har voldtaget hans ex kæreste, uden at blive straffet.
Hans ex ville ikke melde ham, fordi han havde truet hende med alverdensting, hvis hun gjorde.
Man kunne tydeligt mærke på deres personlighed at de ikke gav en fuck for andre, men det var mest udenfor skolen de var en flok banditter.
Jeg holdt mig fra dem.
Jeg kunne ikke lide dem, så hvis jeg så dem sørgede jeg altid for at holde afstand til dem.
Jeg var bedre end dem, det var ihvertfald hvad mine forældre mente.
Og det var jeg vel også.Thomas stod og ævlede derudad om alt mulige og ingenting, da han altid havde en masse holdninger til ting.
Han kunne snakke en hel time hvis det skulle være, men det ville skæbnen ikke i dag."Nå men vi skal også videre," sagde han og kiggede i hans mapper efter et papir.
"Kan det passe vi kom til din fremlæggelse om kvindernes rettigheder i Danmark Louise?" spurgte Thomas og Louise nikkede.
Timen gik med at vi hørte Louises fremlæggelse også snakkede Thomas ellers resten af timen, og kløede sig på hans skaldede pande, hvert andet minut.
En dårlig vane han havde, som jeg hele tiden lagde mærke til, og som irriterede mig for vildt.
Men han var nu god nok.
Han var i hvertfald min yndlingslærer.-
"Tror i jeg kan score Teodor til festen på fredag piger?" kunne jeg høre Karla spørge med hendes irriterende lyse stemme, da jeg sad på toilettet.
"Selvfølgelig kan du det, han er fandme dum, hvis han ikke vil have en som dig," sagde en af hendes veninder, hvis navn jeg ikke kendte.
Emilie tror jeg hun hed.Jeg hørte en dør smække og regnede med en af dem var gået på toilettet.
De stoppede også med at snakke, så jeg gættede på det var fordi de så et af toiletterne var optaget.Jeg låste døren op, og lige fra det øjeblik jeg trådte ud stirrede Karla på mig, som var jeg en udstilling på et museum.
Grundet hendes stirren kiggede jeg også på hende, men kun meget kort da jeg fik et hvorfor-kigger-du-på-mig-pigebarn face tilbage.
Typer som hende holdte jeg mig også fra.
Man skulle tro jeg ville passe ind i sådan en pigegruppe, men nej.
Vi havde dog tilfælles vi begge havde designer tøj, men vores personligheder ville ikke gå sammen.Jeg vaskede mine fingre, også var jeg ellers væk derfra.
Min mobil ringede lige i det øjeblik jeg gik ud af toilettet, så jeg prøvede at fiske den op fra min baglomme.
Jeg var ikke opmærksom på, hvor jeg gik i det jeg tog telefonen op af lommen, hvilket resulterede i at jeg gik ind i en eller anden og var ved at snuble."Så se dig dog for man!" sagde Anthon irriteret og jeg tænkte bare åh nej.
Gik jeg lige ind i ham.Han vente sig ikke om for at sige undskyld eller noget, han gik bare videre ned af gangen med Lauge og Teodor på hver deres side af ham.
Idiot.
Note:
Okay hmm ja det var så andet kapitel hehe.
Husk at like, hvis i kunne lide det.Sov godt alle sammen :))
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...